پیش فروش برج ساحلی سیلورن در سرخرود

خط دریا سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
کد ملک 3666

توضیحات

 

 

با سلام

 

اگر قصد پیش خرید برج ساحلی در شهر توریستی سرخرود را دارید....؟!؟!؟!

 

این فرصت فوق‌العاده جهت خرید واحد در یک برج باکیفیت ،با شرایط پرداخت عالی را از دست ندهید....❗❗❗❗❗

 

پیش فروش واحدهای برج ساحلی سیلورن سرخرود ،آغاز شد...❕❕❕

 

در ادامه با اطلاعات بیشتر از این پروژه و لوکیشن آن،همراه شما هستم...❗❗❗

 

 

 

برج ساحلی سیلورن یکی از پروژه‌های معروف سرخرود میباشد که در منطقه برند خط دریا درحال ساخت میباشد،این پروژه در بلوار اول دریا واقع شده و قواره دوم ساحلی میباشد.

 

◾برج سیلورن در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع واقع شده است و شامل ۱۳ طبقه میباشد،طبقه اول و دوم این برج به لابی ،سالن بازی و پارکینگ، اختصاص یافته است.

 

◾متراژ واحدهای برج سیلورن به این صورت میباشد که از طبقه سوم تا نهم ،هر طبقه دارای یک واحد فلت  ۱۳۵ متری دوخواب و یک واحد ۱۸۰ متری دوبلکس و سه خواب میباشد، طبقه دهم تا یازدهم برج سیلورن، دارای ۲ واحد ۲۷۰ متری در هر طبقه میباشد،طبقه دوازدهم و سیزدهم برج نیز شامل پنت هاوسهای لوکس با چشم انداز ابدی دریای خزر میباشد.

 

◾تمام واحدهای برج سیلورن دارای پارکینگ اختصاصی و تراس قابل چیدمان میباشد،همچنین به دلیل دسترسی این برج به چشم انداز شمالی و جنوبی ،واحدها دارای نورگیری فوق‌العاده میباشند.

 

◾یکی از ویژگیهای جذاب برج ساحلی سیلورن ،مجهز بودن برج به سیستم سرمایشی و گرمایشی VRF میباشد که یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین سیستمهای تاسیساتی میباشد و اصلی ترین مزیت بهره‌گیری از این سیستم ،صرفه جویی در مصرف انرژی میباشد.

 

 

 

⏪اطلاعات تکمیلی در رابطه با سرخرود و منطقه خط دریا⏩

 

◀️سرخرود یکی از زیباترین شهرهای مازندران میباشد که در امتداد دریای خزر و مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار واقع شده است ،سرخرود یک شهر توریستی و گردشگری است و دارای آب و هوای مطبوع و پاکیزه،محیط امن ،آرام و مهیج،امکانات رفاهی و تفریحی کامل و طبیعت جذاب میباشد ،سفر به این بهشت ساحلی در هر فصلی از سال تجربه‌ای خاص و لذت بخش خواهد بود

 

◀️نوار ساحلی سرخرود یک جاذبه طبیعی فوق‌العاده زیبا میباشد و با وجود رشد و توسعه سریع در سرخرود ،ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود در واقع اصلی ترین مزیت خرید برج و آپارتمان در سرخرود دسترسی به ساحل رویایی و باشکوه این منطقه میباشد.

 

◀️با خرید ملک و اقامت در سرخرود علاوه بر دسترسیِ همیشگی به ساحل سحرانگیز این شهر و انواع تفریحات مهیج ساحلی ،میتوانید در فصل زمستان به تالاب پرندگان این شهر بروید و منظره‌ای رویایی و فوق‌العاده از حضور هزاران قوی مهاجر را تماشا کنید،علاوه بر ساحل باشکوه و تالاب پرندگان،گذشتن رودخانه هراز از میان شهر سرخرود امکان دسترسی به رودخانه را نیز برای شما فراهم میسازد،روستاهای توریستی منطقه سرخرود نیز هر کدام دارای جاذبه‌های خاص خود مانند آبندانهای زیبا ،دشتهای سرسبز و شالیزارهای معطر میباشد،به طور کلی میتوان گفت که سرخرود یک شهر زیباست که همیشه برای شما جذاب خواهد ماند.

 

ا◀️گر قصد خرید برج و آپارتمان ساحلی در مازندران را دارید و دسترسی آسان به آپارتمانتان یکی از دغدغه‌های شماست،سرخرود گزینه‌ای بسیار ایده‌ال برای شما خواهد بود، سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران میباشد و با خرید ملک در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید با ۳ ساعت رانندگی در جاده هراز میتوانید به این بهشت ساحلی برسید و از اقامت در طبیعت رویایی مازندران لذت ببرید.

 

◀️سرخرود علاوه بر آنکه یک شهر ساحلی رویایی و زیباست و انتخاب مناسبی جهت اقامت و تفریح میباشد،گزینه‌ای ایده‌ال جهت سرمایه گذاری است،سرخرود منطقه‌ای برند و بسیار جوان میباشد که به سرعت در حال رشد و توسعه میباشد و قیمت ملک در این منطقه با روندی صعودی در حال تغییر است علاوه بر این،شهر جوان سرخرود دارای ظرفیت و پتانسیل فراوان و محبوبیت بسیار زیاد در میان خریداران ملک و سرمایه گذاران میباشد و آینده درخشانی را پیش رو دارد به همین دلیل میتوان گفت که خرید ملک در سرخرود یک روش هوشمندانه جهت سرمایه گذاری است.

 

◀️با پیش خرید برج ساحلی سیلورن ،امکان اقامت در منطقه برند خط دریا سرخرود،برای شما فراهم خواهد شد،خط دریا یا بلوار دریا،یکی از مناطق برند و معروف مازندران و البته مهم‌ترین منطقه در شهر سرخرود میباشد،خط دریا در ضلع شمالی شهر سرخرود و در امتداد نوار ساحلی آن واقع شده است به طوری که بیشترین فاصله آن تا دریا حدودا ۵۰۰ متر میباشد.

 

◀️خط دریا ،پایتخت برجهای ساحلی مازندران است،تنوع برج و آپارتمان ساحلی در این منطقه به قدری زیاد است که هر سلیقه‌ای را پوشش میدهد ،اگر شما هم قصد خرید برج یا آپارتمان ساحلی در مازندران را دارید،به راحتی میتوانید برج یا آپارتمان دلخواه خود را در منطقه خط دریا سرخرود بیابید.

 

◀️خط دریا یک منطقه لوکس و توریست نشین میباشد و بارزترین ویژگی این منطقه امنیت و آرامش است ،بلوارهای عریض و منظم این منطقه از ایجاد ترافیک حتی در شلوغ‌ترین ساعات روز جلوگیری میکند ،منطقه آرام و بی دغدغه خط دریا به همراه ساحل باشکوه و امکانات کامل رفاهی و تفریحی ،مکانی رویایی و بینظیر است که میتوانید در زمان اقامت خود از آن لذت ببرید.

 

 

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

 

شیما قیصریان

 

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 684
نمایش داده شده: 169
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۰۳ ۱۰:۳۴:۱۸
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: آپارتمان

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر