زمین در شهرک خانه دریا سرخرود

شهرک خانه دریا, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 31,250,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
قیمت 31,250,000,000
متراژ 625
کد ملک ---
وضعیت ملک موجود

توضیحات

 

با سلام

 

 

با معرفی یک زمین خوش قیمت در شهرک برند خانه دریا سرخرود،در خدمت شما عزیزان هستم....❕❕❕❕

 

 

✖️مـــشـــخــصــات زمـــیـــن✖️

 

✔️۶۲۵ متر مربع مساحت

✔️داخل بافت

✔️کاربری مسکونی

✔️سند تک برگ

 

 

 

⏪معرفی شــهــرک خـــانــه دریــــا⏩

 

◀️شهرک خانه دریا در سال ۱۳۵۲ ساخته شده و جز قدیمی‌ترین شهرکهای مازندران میباشد،این شهرک برند در ۱۲ کیلومتری جاده سرخرود به محمودآباد و در امتداد دریای خزر واقع شده است.

 

◀️شهرک خانه دریا حدودا ۲۵۰ هکتار مساحت دارد ،این شهرک وسیع از ۳ بلوار اصلی و بیش از ۱۰۰ خیابان فرعی تشکیل شده است ،در این شهرک لاکچری حدودا ۱۴۰۰ قواره ملک و بیش از هزار واحد آپارتمانی وجود دارد و به دلیل قدمت زیاد شهرک هم بناهای نوساز و هم بناهای قدیمی در این شهرک مشاهده میشود.

 

◀️شهرک خانه دریا دارای ساحل اختصاصی به طول ۲ کیلومتر میباشد و به همین دلیل یکی از خاص‌ترین شهرکهای ساحلی مازندران است،در واقع یکی از مزایای اصلی خرید ملک در شهرک خانه دریا سرخرود،دسترسی آسان و همیشگی به ساحل رویایی،باشکوه و چشم نواز آن میباشد.

 

◀️شهرک خانه دریا دارای گیت نگهبانی ۲۴ ساعته میباشد ،تیم نگهبانی شهرک متشکل از ۱۵۰ نفر نیروی آموزش دیده‌ است که در سه شیفت کاری وظیفه نگهبانی و حراست شهرک را برعهده دارند ،امنیت و آسایش کامل ،یکی از مزیتهای خرید ملک و اقامت در شهرک خانه دریا سرخرود میباشد.

 

◀️گیت شهرک خانه دریا ،دارای دو مسیر ورودی میباشد که یکی از آنها ویژه مالکین محترم شهرک بوده و مسیر دیگر به میهمانان شهرک اختصاص یافته است،علاوه بر این گیت ورودی این شهرک مجهز به سیستم هوشمند پلاک خوان میباشد و هر کدام از مالکین شهرک میتوانند تا ۳ پلاک خودرو را در این سیستم به ثبت برساند،این موارد باعث میشود تا مالکین شهرک بدون اتلاف وقت بتوانند از گیت نگهبانی شهرک عبور کنند.

 

◀️یکی از ویژگیهای خاص شهرک خانه دریا،محوطه عمومی و فضای سبز فوق‌العاده این شهرک میباشد،محوطه سازی رویایی شهرک خانه دریا ،با استفاده از گیاهان و درختان زینتی و‌ چهار فصل انجام شده به همین دلیل محوطه این شهرک در هر فصلی از سال زیبایی خاص خود را دارد، با خرید ملک و اقامت در شهرک خانه دریا سرخرود میتوانید در حال قدم زذم از تماشای فضای سبز رویایی این شهرک لذت ببرید.

 

◀️متراژ قواره‌های زمین شهرک خانه دریا از حدود ۶۰۰ متر تا ۱۴۰۰متر میباشد،این شهرک با اصالت دارای اساسنامه میباشد و طبق قوانین این اساسنامه ساخت ویلا در شهرک خانه دریا با محدودیت ارتفاع و سطح اشغال همراه است به همین دلیل تمام ویلاهای این شهرک دسترسی مطلوبی به نور طبیعی و مناظر اطراف دارند.

 

◀️با خرید ملک و اقامت در شهرک خانه دریا سرخرود از امکانات این شهرک که به شرح زیر میباشد بهره‌مند میشود...

 

◾ساحل اختصاصی

◾ورزشهای ساحلی

◾پلاژ شنا

◾زمین تنیس

◾زمین والیبال

◾پارک و فضای سبز

◾فضای بازی و سرگرمی کودکان

◾رستوران

◾کافی شاپ

◾فست فود

◾سوپر مارکت و عابر بانک

 

 

 

❎سرخرود به دلایل زیر گزینه‌ای ایده‌ال جهت خرید ملک،سرمایه گذاری و اقامت است....

 

✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و با ۳ ساعت رانندگی در جاده هراز در دسترس شما میباشد،با خرید ملک در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی میتوانید به این بهشت ساحلی دسترسی داشته باشید.

 

✅سرخرود یکی از جوانترین مناطق برند در مازندران است و به سرعت در حال توسعه میباشد،نرخ قیمت ملک در سرخرود پیوسته رو به افزایش است و میزان رشد این منطقه نسبت به مناطق دیگر مازندران بسیار بیشتر میباشد،به همین دلیل میتوان گفت خرید ملک در سرخرود یک روش هوشمندانه جهت سرمایه گذاری است.

 

✅سرخرود یک شهر توریستی با امکانات کامل رفاهی و تفریحی است ،محیط آرام و بدون ترافیک این شهر در کنار آب و هوای مطبوع و معتدل این منطقه،موجب شده تا سرخرود گزینه‌ای ایده‌ال جهت خرید ملک و اقامت باشد.

 

✅تنوع انواع ملک از جمله ویلا،برج ،آپارتمان و زمین در سرخرود بسیار زیاد است و این موضوع باعث میشود تا خریداران ملک به راحتی بتوانند ملک دلخواه و متناسب با بودجه و سلیقه خود را در سرخرود بیابند.

 

✅سرخرود یک شهر رویایی است و همجوار دریا،رودخانه،آب‌بندانهای فراوان،دشتهای سرسبز و روستاهای توریستی زیباست ،با خرید ملک در سرخرود علاوه بر اینکه در یک شهر زیبا و رویایی اقامت خواهید داشت به راحتی میتوانید به جاذبه‌های طبیعی فراوانی که در این منطقه وجود دارد ،دسترسی داشته باشید.

 

 

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

 

شیما قیصریان

 

 

با توجه به نوسانات بازار ملک،لطفا جهت استعلام قیمت روز تماس بگیرید.

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1064)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 732
نمایش داده شده: 300
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۲:۰۴:۲۰
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: زمین

نظرات کاربران

ممنون از توضیحات کاملتون

سلام به این زمین مجوز واسه آپارتمان میدن؟؟

محوطه و فضای سبز این شهرک واقعا چشم نوازه♥️??

سلام تو این زمین آپارتمان میشه ساخت؟

چقدر این شهرک زیباست??

اضافه کردن نظر