خرید ویلا دوبلکس استخردار در سرخرود

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 13,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 13,000,000,000
متراژ 250
زیربنا 315
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 9274

توضیحات

با سلام

فروش ویلا دوبلکس استخردار در سرخرود....❗️❗️❗️


✖️مــشــخـــصــات ویــــلا
✔️۲۵۰ متر زمین
✔️۳۱۵ متر بنا دوبلکس با نما مدرن
✔️چهار مستر روم شیک دارای کمد دیواری
✔️یک خواب طبقه اول
✔️تراس بزرگ و کاربردی
✔️استخرچهار فصل به همراه جکوزی
✔️سند و پایان‌کار

 

◾️این ویلا مدرن در لوکیشنی قوی در منطقه سرخرود واقع شده است ، و دارای مزایای زیر میباشد...


▪️با خرید این ویلا دوبلکس به آسانی به دریا و تفریحات ساحلی دسترسی دارید و اقامتی لذت بخش و مهیج را تجربه خواهید کرد

▪️با خرید این ویلا دوبلکس به راحتی به شهر سرخرود ، خدمات شهری و جاذبه‌های طبیعی این شهر دسترسی خواهید داشت‌


▪️با اقامت در این ویلا جذاب به راحتی به تمامی امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت.

▪️این ویلا در لوکیشنی توریست نشین و بسیار دنج و آرام قرار گرفته است و شما میتوانید اقامتی همراه با آرامش کامل را در این ویلا تجربه نمایید.

▪️لوکیشن مد نظر ، منطقه‌ای با سطح عالی امنیت میباشد و حتی در مواقعی که در ویلای خود حضور ندارید از امنیت ملک آسوده خود خاطر خواهید بود

▪️این ویلا در لوکیشنی جوان و در حال توسعه قرار دارد و به همین دلیل خرید آن یک سرمایه گذاری هوشمندانه خواهد بود

▪️این ویلا استخردار در منطقه‌ای با دسترسی عالی از طریق جاده هراز واقع شده است و با خرید این ویلا میتوانید هر زمان که دلخواه شماست به آسانی به این منطقه سفر کنید


❎اطــــــلاعـــــات تـــکـــمـــیـــلی ❎

✅سرخرود یکی از شهرهای زیبای مازندران است که مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار و در امتداد نوار ساحلی واقع شده است ، نوار ساحلی منطقه سرخرود یکی از جذابترین جاذبه‌های طبیعی مازندران است ، ساخت و ساز اصولی در سرخرود و رعایت حریم قانونی دریا باعث شده تا زیبایی ساحل این منطقه با وجود ساخت و ساز گسترده و پیشرفت سریع منطقه به خوبی حفظ شود ، با خرید ویلا در سرخر‌ود به آسانی به ساحل شنی ، باشکوه و رویایی این منطقه دسترسی خواهید داشت.

✅سرخرود یکی از جوانترین شهرهای مازندران است ، پتانسیل فوق‌العاده این منطقه باعث شده تا سرمایه گذاران و سازندگان بسیاری این منطقه را برای استارت پروژه خود انتخاب نمایند و با بهره‌برداری پروژه‌های متعدد در این منطقه ، سرخرود به سرعت از یک بخش کوچک ساحلی به یک شهر توریست پذیر و برند تبدیل شده است ، ظرفیت بالای سرخرود باعث شده تا این منطقه همچنان در حال گسترش و توسعه باشد و بدیهی است که خرید ویلا در سرخرود اقدامی هوشمندانه و سودآور باشد.

✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است ، دسترسی آسان به این منطقه از طریق جاده هراز باعث شده تا سرخرود گزینه‌ای ایده‌ال برای خرید ویلا باشدذ، با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید به راحتی به این منطقه سفر کنید و از اقامت در ویلای خود لذت ببرید

✅سرخرود یک شهر جذاب و فوق‌العاده است که در جوار دریای خزر و دشتهای سرسبز واقع شده است ، رودخانه هراز از میان این شهر زیبا عبور کرده و به دریا میریزد و بر جذابیت این شهر ساحلی افزوده است، با خرید ویلا و اقامت در سرخرود میتوانید به ساحل شنی ، آبندانهای چشم‌نواز و روستاهای توریستی دسترسی داشته باشید اما مهم‌ترین جاذبه طبیعی سرخرود نالاب پرندگان این شهر میباشد که هر ساله در فصل زمستان میزبان هزاران قوی مهاجر است ، با اقامت در سرخرود میتوانید از تماشای این منظره سحرانگیز لذت ببرید.

 


⏪نکات قابل توجه در زمینه خرید ویلا استخردار در شمال....


◀️نظافت استخر
استخرها برای جلوگیری از ایجاد جلبک و بوی نامطبوع و آلودگی، به مراقبت و نظافت مداوم احتیاج دارند. اگر قصد دارید که تنها در مواقع خاصی از سال به ویلا سر بزنید، بهتر است به فکر راهی برای نظافت استخر و جلوگیری از جلبک زدن و استخر خود باشید. برای این کار می‌توانید از شرکت‌هایی که سرویس و نگهداری از استخرها را انجام می‌دهند، استفاده کنید.


◀️ایمن بودن استخر
کودکان علاقه بسیاری دارند تا در هوای آزاد آب تنی کنند و به بازی و تفریح بپردازند. خرید ویلا استخردار در شمال ممکن است باعث نگرانی اعضای خانواده نسبت به کودکان شود. به همین دلیل لازم است تا استخر را برای فرزندان خود ایمن کنید. اگر کودک خردسال زیر 4 سال دارید، بهتر است اطراف دیواره‌های استخر را حفاظ نصب کنید و همواره مراقب فرزند خود باشید. برای کودکان بالای 5 سال، بهتر است از جلیقه‌های نجات استفاده کنید و در تمام مراحل شنا و آب تنی در کنار فرزند خود باشید. خرید ویلا استخردار در شمال می‌تواند این امکان را به شما بدهد تا از سنین پایین کودکان خود را آموزش دهید.

◀️ضدعفونی کردن آب استخر
استفاده از کلر برای ضدعفونی کردن آب استخر یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های نظافت آب استخر است. حتما به صورت دوره‌ای آب استخر را ضدعفونی کنید. البته استخرهای رو باز که در معرض نور آفتاب قرار دارند، معمولا تا حد زیادی توسط نور آفتاب ضدعفونی می‌شوند. اما بهتر است برای اطمینان خود، حتما آب استخر را ضدعفونی کنید.

 

◀️کیفیت تجهیزات استفاده شده در استخر
استفاده از تجهیزات مرغوب و با کیفیت در ساخت استخر باعث لذت و آرامش بیشتر شما و خانواده‌تان می‌شود. در هنگام خرید ویلا استخردار در شمال حتما به کیفیت تجهیزات استفاده شده در ساخت استخر توجه کنید.


◀️خرید ویلا استخردار در شمال برای سرمایه گذاری
وجود استخر در ویلا باعث بالا رفتن ارزش ملک و ویلای شما می‌شود. به همین دلیل خرید ویلا استخردار در شمال گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری است.


◀️گول ظاهر ویلا استخردار را نخورید
بسیاری از سازندگان ویلا در شمال تنها با اضافه کردن استخر به ویلا تلاش می‌کنند تا پول یک ویلای لاکچری را از شما بگیرند. اما حتما به این نکته توجه کنید که داشتن ویلا دلیلی بر کیفیت بالای مصالح استفاده شده در ویلا نیست و بهتر است حتما به ساختمان ویلا و تجهیزات آن هم توجه کنید. خیلی از این ویلاها بدون رعایت استاندارد و موارد ایمنی ساخته شده‌اند و عدم توجه و بررسی دقیق می‌تواند باعث هدر رفت سرمایه شما شود.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید این ویلا تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1017
نمایش داده شده: 32
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۱۰:۰۶:۱۱
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۱۳ ۱۰:۰۶:۱۱
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر