خرید ویلا شهرکی در سرخرود ، جنگلی

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 25,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: جنگلی
قیمت 25,000,000,000
متراژ 485
زیربنا 220
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 480

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلای زیبا در یک شهرک بینظیر در منطقه برند سرخرود ، در خدمت شما عزیزان هستم...❗️❗️❗️


این ویلا مختص افرادی است که در جستجوی یک شهرک رویایی و خاص جهت اقامت هستند...❕❕❕


✖️مـــشـــخـــصــات ویـــــلا
✔️۴۸۵متر زمین
✔️۲۲۰ متر بنا دوبلکس
✔️۳ مستر روم
✔️تراس بزرگ رو به چشم اندار شهرک
✔️حیاط باغچه‌کاری شده
✔️دارای سند و پایان کار

 

◾️این ویلای خوش ساخت در شهرک وارش سرخرود واقع شده است.

◾️شهرک وارش ، سرسبزترین و زیباترین شهرک ویلایی در منطقه سرخرود است ، وارش یک شهرک رویایی و فوق‌العاده دنج و آرام است ، با خرید ویلا در شهرک وارش سرخرود میتوانید اقامتی لذت بخش را در دل طبیعت و به دور از دغدغه‌های زندگی شهری تجربه نمایید.

◾️شهرک وارش در یکی از دهکده‌های توریستی منطقه سرخرود واقع شده است و بخش زیادی از مساحت این شهرک به فضای سبز اختصاص یافته است ، فضای سبز این شهرک جذاب دارای درختان جنگلی قدیمی و تنومند بوده و بخش هیجان انگیز آن عبور رودخانه از دل شهرک میباشد که بر زیبایی محوطه شهرک افزوده است ، با خرید ویلا در شهرک وارش سرخرود میتوانید در حال قدم زدن در محوطه سبز شهرک از شنیدن صدای پرندگان و رودخانه لذت ببرید.

◾️نکته جالب توجه در شهرک وارش این است که تعداد ویلاهای این شهرک نسبت به مساحت شهرک اندک است و باعث شده تا این شهرک فوق‌العاده دنج و آرام باشد ، آرامش خاص این شهرک موجب شده تا ساکنین شهرک در آرامش کامل بتوانند از فضای سرسبز و رویایی این شهرک لذت ببرند.

◾️شهرک وارش ، مکانی رویایی است که با وجود نزدیکی به شهر سرخرود ، فضایی سرسبز ، آرام و دنج را در اختیار شما قرار میدهد ، با ورود به شهرک وارش ، احساس میکنید از تمام دغدغه‌های زندگی شهری دور شده‌اید ، تا چشم کار میکند درختان سرسبز میبینید و تنها صدایی که در این شهرک به گوش شما میرسد صدای آواز پرندگان است .

◾️در قسمت جنگلی شهرک وارش ، مسیرهای پیاده روی ساخته شده و ساکنین شهرک میتوانند در حال قدم زدم از تماشای مناظر سرسبز و رویایی این شهرک لذت ببرند ، علاوه بر این در قسمتهای مختلف شهرک میز ، نیمکت ، برکه و آبنما برای جذابیت بیشتر محوطه قرار دارد.

◾️علاوه بر وجود درختان و گیاهان جنگلی در شهرک وارش ، محوطه عمومی شهرک و حیاط هر ویلا به زیباترین شکل ممکن باغچه کاری ، درختکاری و گل کاری شده‌ است ، شهرک وارش مملو از بوی طبیعت و آرامش است ، شما میتوانید در این شهرک از تنفس هوای پاکیزه و سکوت ، لذت ببرید‌.

◾️با خرید ویلا در شهرک وارش سرخرود ، بدلیل موقعیت مکانی ایده‌ال شهرک و فاصله کم تا جاده اصلی و شهر سرخرود ، در زمان اقامت به راحتی میتوانید به امکانات رفاهی و خدمات شهری دسترسی داشته باشید.

◾️با خرید ویلا در شهرک وارش سرخرود علاوه بر دسترسی آسان به شهر سرخرود ، به راحتی میتوانید به ساحل جذاب این منطقه و تفریحات مهیج ساحلی نیز دسترسی داشته باشید‌.

 

 


❎اطــــلاعـــات تـــکـــمـــیلی ❎


✅سرخرود یکی از زیباترین شهرهای مازندران میباشد که در امتداد دریای خزر و مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار واقع شده است

✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری آن واقع شده است ، با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید با ۳ ساعت رانندگی میتوانید به این بهشت ساحلی سفر کنید و از اقامت در طبیعت زیبای این منطقه لذت ببرید.

✅سرخرود یک شهر جوان،برند و در حال رشد است محبوبیت بسیار زیاد سرخرود در میان سرمایه گذاران و سازندگان موجب شده تا این شهر ساحلی در سالهای اخیر به سرعت گسترش پیدا کند و میزان رشد قیمت ملک در سرخرود نسبت به شهرهای دیگر مازندران بسیار بیشتر باشد در واقع میتوان گفت خرید ویلا در سرخرود یکی از هوشمندانه‌ترین روشهای سرمایه‌گذاری است

✅ساحل شنی سرخرود یکی از زیباترین سواحل مازندران است ساحلی باشکوه،پاکیزه و زیبا که در نگاه اول نظر شما را به خود جلب خواهد کرد،با وجود رشد و توسعه سریع خط دریا ،ساخت و ساز اصولی در این منطقه و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا شکوه و جذابیت ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود،با خرید ویلا شهرکی در سرخرود به یکی از بینظیرترین سواحل مازندران دسترسی خواهید داشت.

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید این ویلا ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1026
نمایش داده شده: 25
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۳۱ ۱۰:۵۲:۵۰
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۲۳ ۱۰:۵۲:۵۰
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر