ویلا دوبلکس در سرخرود ، سند شش دانگ

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 15,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 15,000,000,000
متراژ 213
زیربنا 280
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 8427

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلای مدرن در منطقه سرخرود ، در خدمت شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️


❎مشخصات ویلا
✅۲۱۳ متر زمین
✅۲۸۰ متر بنا دوبلکس مدرن
✅۳ مستر روم شیک
✅۱۵۰ متر روف
✅پایان کار و سند شش دانگ


◾️این ویلای جذاب در یکی از دهکده‌های توریستی منطقه سرخرود و در یک کوچه سرسبز و زیبا واقع شده است.

◾️لوکیشن این ویلا کاملا توریست نشین میباشد و محیط دنج و آرام این منطقه باعث شده تا این ویلا گزینه‌ای بسیار مناسب برای اقامت باشد.

◾️موقعیت مکانی ایده‌ال این ویلا باعث میشود در زمان اقامت به راحتی بتوانید به دریا و تفریحات ساحلی دسترسی داشته باشید و اقامتی لذت بخش را تجربه نمایید.

◾️لوکیشن این ویلا دارای تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز شما میباشد اما فاصله کم لوکیشن این ویلا تا شهر سرخرود باعث میشود تا به راحتی به امکانات و خدمات شهری نیز دسترسی داشته باشید.

◾️اگر در جستجوی یک لوکیشن قوی هستید که هم برای اقامت گزینه‌ی مناسبی باشد و هم برای سرمایه گذاری ایده‌ال باشد ، این ویلا بدلیل قرار گیری در لوکیشن توریستی و در حال توسعه ، انتخاب مناسبی برای شماست.

 

 

✖️اطلاعات تکمیلی درباره ســــرخــــرود✖️

✔️سرخرود یکی از جذابترین شهرهای مازندران میباشد که مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار ، و در امتداد دریای خزر واقع شده است ، سرخرود یک شهر آرام و زیبا با طبیعتی رویایی است ،این شهر زیبا نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و دسترسی به آن با ۳ ساعت رانندگی از طریق جاده هراز امکان پذیر میباشد ، اگر شما هم قصد دارید ویلای رویایی خود را در نقطه‌ای از مازندران خریداری کنید که هر زمان تمایل داشتید به آسانی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید..؟! خرید ویلا در سرخرود ، انتخابی مناسب برای شماست‌.

✔️نوار ساحلی سرخرود یکی از زیباترین سواحل ماسه‌ای شمال کشور است ، ساحلی وسیع ، پاکیزه ، باشکوه و رویایی که در نگاه اول مجذوب آن خواهید شد ، ساحلی که میتوان ساعتها از تماشای آن لذت برد ، با وجود رشد سریع سرخرود ، ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفط شود ، با خرید ویلا در سرخرود ، به راحتی میتوانید به یکی از رویایی ترین سواحل شمال کشور دسترسی داشته باشید.

✔️سرخرود یک شهر بینظیر است ، رودخانه هراز از میان این شهر زیبا میگذرد و به دریای خزر میریزد ، محوطه سازی حاشیه رودخانه مکانی جذاب را برای تفریح و پیاده روی ساکنین شهر و مسافران ایجاد کرده است ، جذابیت دیگر شهر سرخرود تالاب پرندگان این شهر میباشد که نظیر آن را هیچ جای دیگری نخواهید دید ، این تالاب هر ساله در فصل زمستان میزبان تعداد زیادی قوی مهاجر بوده و حضور این پرندگان یکی از چشم نواز ترین جاذبه‌های طبیعی ایران را به وجود می‌آورد ، با خرید ویلا در سرخرود ، میتوانید از دسترسی همیشگی به این جاذبه طبیعی کم‌نظیر لذت ببرید.

✔️سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است ، این شهر رویایی محبوبیت بسیار زیادی در میان خریداران ملک ، سرمایه گذاران و سازندگان دارد‌ و به همین دلیل بازار خرید و فروش ملک در این منطقه بسیار پر رونق بوده و این شهر ساحلی پیوسته در حال رشد و توسعه میباشد و این امر موجب شده تا نرخ قیمت ملک در سرخرود دائما در حال افزایش باشد و دلیل جذابیت منطقه سرخرود در میان خریداران ملک و سرمایه گذاران نیز همین میباشد ، سرخرود یک شهر بسیار جوان است و ظرفیت بسیار زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و میتوان پیشبینی کرد که آینده این شهر ساحلی بسیار درخشان خواهد بود در واقع میتوان گفت که خرید ویلا در سرخرود یکی از هوشمندانه ترین روشهای سرمایه گذاری است.


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید ، تماس بگیرید‌.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 970
نمایش داده شده: 43
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۱۸ ۱۹:۰۴:۲۵
انقضا: ۱۴۰۸-۰۹-۰۸ ۱۹:۰۴:۲۵
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر