ویلا تریبلکس ساحلی در سرخرود ، استخردار

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 10,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
قیمت 10,000,000,000
متراژ 210
زیربنا 320
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 8199

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلا ساحلی نوساز و ارزنده در منطقه سرخرود ، در خدمت شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️

 

✖️مـــشـــخـــصـــات ویــــلا
✔️۲۱۰ متر زمین
✔️۳۲۰ متر بنا تریبلکس با نمای مدرن
✔️فوق العاده خوش نقشه با فضای داخلی شیک و دلنشین
✔️پنجره‌های قدی و نورگیر عالی
✔️استخر چهار فصل داخل حیاط
✔️سه مستر روم شیک دارای کمد دیواری
✔️یک خواب طبقه اول
✔️درب و پنجره‌ها دارای کره‌کره برقی
✔️شاه‌نشین با فضای رویایی و جذاب
✔️دارای ۳ تراس بزرگ در طبقه سوم در جهات مختلف با چشم انداز فوق‌العاده
✔️حیاط باغچه کاری شده
✔️پایان کار و سند شش دانگ

 

◾️این ویلا خوش ساخت در یکی از دهکده‌‌های ساحلی منطقه سرخرود واقع شده است.


◾️لوکیشن این ویلا در فاصله کمی از شهر سرخرود میباشد به همین دلیل بعد از خرید این ویلا در منطقه سرخرود ، در زمان اقامت به راحتی به تمام امکانات و خدمات شهری دسترسی خواهید داشت ، البته این دهکده توریستی دارای امکانات رفاهی کامل نیز میباشد‌‌.


◾️دهکده توریستی مد نظر جز مناطق جوان و در حال رشد مازندران میباشد و گزینه‌ای ایده‌ال جهت سرمایه‌گذاری است ، با خرید این ویلا در منطقه سرخرود ، از سرمایه گذاری در یکی از جوانترین مناطق برند ساحلی شمال کشور لذت ببرید.


◾️با خرید این ویلا در منطقه سرخرود ، به آسانی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی دسترسی داشته باشید و اقامتی مفرح و هیجان انگیز را در این منطقه ساحلی برند ، تجربه کنید.


◾️این دهکده توریستی ، لوکیشنی توریست پذیر میباشد و درصد زیادی از جمعیت این منطقه را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند به همین دلیل محیط این روستا فوق‌العاده دنج و آرام است و گزینه‌ای مناسب برای اقامت میباشد .

 

 


❌اطلاعات بیشتر از سرخرود...


☑️سرخرود یک شهر جذاب و رویایی در بهشت مازندران است که در هشت کیلومتری فریدونکنار و نوزده کیلومتری محمودآباد واقع شده است .


☑️فاصله سرخرود تا تهران حدودا ۲۰۰ کیلومتر است و جذاب‌ترین ویژگی این شهر ساحلی دسترسی آسان از تهران میباشد ، با خرید ویلا در سرخرود ، هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید به این شهر زیبا سفر کنید و اقامتی لذت بخش را در آغوش طبیعت رویایی این منطقه تجربه کنید.


☑️شهر سرخ رود به عنوان یکی از بی‌ریسک‌ترین شهرها در زمینه سرمایه‌گذاری و خرید ملک شناخته می‌شود.شهر سرخرود تنها شهر بلند مرتبه‌سازی در استان مازندران بوده و تاکنون نیز ساخت و سازهای زیادی در دل آن آغاز شده است. وجود ساخت و سازهای زیاد در شهر ساحلی سرخرود سبب شده تا این شهر رونق یافته و به سمت مدرن شدن حرکت کند و امروزه به یکی از جوانترین مناطق برند ساحلی در شمال کشور تبدیل شود،
سرخرود یکی از شهرهای گردشگری در شمال کشور میباشد
که از پتانسیل بالایی در جذب انبوه‌سازان، سازندگان حوزه مسکن و گردشگران برخوردار می‌باشد ، وقعیت ویژه سرخرود به واسطه بحث منطقه آزاد نبوده ، بلکه جاذبه‌های طبیعی منطقه و موقعیت زیرساختی سرخرود سبب شده تا این شهر از پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه‌گذاران برخوردار باشد ‌و آینده درخشانی رو پیش روی داشته باشد ، به همین دلیل به جرات میتوان گفت که با خرید ویلا در سرخرود ، سرمایه خود را در بهترین مسیر ممکن قرار خواهید داد.


☑️ساحل ماسه‌ای سرخرود دارای فضایی باز و پاکیزه میباشد ، بدلیل اینکه ساختمانهای ساحلی این منطقه حریم قانونی دریا را به خوبی رعایت کرده‌اند ، ساحل چشم نواز این منطقه به قدری زیباست که در نگاه اول دلبسته‌اش خواهید شد و لذت تفرح و قدم زدن در این ساحل رویایی هرگز برای شما کمرنگ نخواهد شد.


☑️از جمله زیباترین مناطق استان مازندران و شهر سرخ رود می‌توان به تالاب سرخرود اشاره کرد که پناهگاه پرندگان مهاجر در فصل زمستان می‌باشد ، وجود گونه‌های متنوع پرندگان اعم از غاز، عقاب دریایی، اردک‌های وحشی، پرستو، گنگ، قوهای فریادکش و… از دیدنی‌های بی‌نظیر این تالاب می‌باشد، با خرید ویلا در سرخرود ، در زمان اقامت میتوانید از دسترسی به این جاذبه طبیعی بینظیر لذت ببرید.


☑️یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی شهر سرخرود این است که رودخانه هراز از میان این شهر گذشته و به دریا میریزد ، با خرید ویلا در سرخرود در زمان اقامت میتوانید از قدم زدن در اطراف این رودخانه و تماشای منظره رویایی آن لذت ببرید.

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 955
نمایش داده شده: 91
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۱ ۱۰:۵۹:۵۸
انقضا: ۱۴۰۸-۰۸-۲۱ ۱۰:۵۹:۵۸
دسته بندی: ویلا

ویدئو

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر