ویلا ساحلی در سرخرود

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 7,300,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
قیمت 7,300,000,000
متراژ 200
زیربنا 200
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 8151

توضیحات

با سلام


فروش ویلا ساحلیِ خوش قیمت در سرخرود.....❗️❗️❗️


✖️مـــشــخـــصــات ویــــلا
✔️۲۰۰ متر زمین
✔️۲۰۰ متر بنا دوبلکس
✔️۳خواب
✔️تراس بزرگ
✔️حیاط باغچه کاری شده
✔️سند شش دانگ

 

◾️این ویلای خوش ساخت در موقعیت مکانی عالی در دهکده توریستی و ساحلی درویش‌آباد سرخرود ، واقع شده است.


◾️درویش‌آباد ، معروف ترین دهکده توریستی در منطقه سرخرود میباشد ، این دهکده زیبا در فاصله بسیار کمی از شهر سرخرود واقع شده است به همین دلیل با خرید ویلا در دهکده درویش‌اباد سرخرود به راحتی میتوانید به مرکز شهر و امکانات رفاهی دسترسی داشته باشید.


◾️دهکده درویش‌آباد لوکیشنی توریست پذیر است و غالب جمعیت این منطقه را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند که به قصد تفریح و گذراندن اوقات فراغت از ملک خود استفاده میکنند به همین دلیل محیط این دهکده زیبا به شدت دنج و آرام است و از هر نظر برای خرید ویلا و اقامت گزینه‌ی مناسبی است.


◾️درصد زیادی از بافت دهکده درویش‌آباد ویلایی نشین میباشد و به دلیل اینکه تعداد آپارتمانها و ساختمانهای مرتفع در این منطقه اندک میباشد ویلاها و شهرکهای این منطقه بدون مشرف بوده و گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که دوست دارند ویلایی با حریم خصوصی مناسب داشته باشند.


◾️دهکده درویش اباد در امتداد نوار ساحلی واقع شده است و دارای ساحلی شنی فوق العاده زیبایی میباشد که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد ، اصلی ترین مزیت خرید ویلا در دهکده درویش‌اباد دسترسی به ساحل باشکوه این منطقه و تفریحات مهیج ساحلی میباشد.


◾️یکی دیگر از مزیتهای فوق‌العاده دهکده درویش‌اباد سرخرود ، تنوع بسیار زیاد ویلاهای آماده فروش میباشد که هر سلیقه‌ای را پوشش میدهد و شما به راحتی میتوانید متناسب با بودجه و سلیقه خود جهت خرید ویلا شهرکی و غیر شهرکی در این لوکیشن جذاب اقدام نمایید.


◾️دهکده توریستی درویش‌اباد ، یکی از مناطق برند و در حال رشد مازندران میباشد به همین دلیل قیمت ملک در این منطقه پیوسته در حال افزایش است و شما میتوانید با خرید ویلا در دهکده درویش آباد سرخرود به رشد سرمایه خود کمک کنید.

 

❌به طور کلی میتوان گفت مزایای خرید ویلا ساحلی در شمال ، در موارد زیر دسته‌بندی میشوند....


☑️دسترسی آسان به ساحل دریا
اصلی ترین مزیت خرید ویلا ساحلی در شمال, دسترسی آسان به دریای خزر و ساحل شنی زیبای آن است. اینکه در هر ساعت شبانه روز بتوانید از چشم انداز و آب و هوای مطبوع کنار ساحل لذت ببرید و هیچ محدودیتی نداشته باشید باعث میشود اقامتی لذت بخش و مفرح را تجربه گنید.


☑️لوکیشن و دسترسی عالی ویلا ساحلی
اکثر ویلا های ساحلی در شمال دارای لوکیشن عالی با دسترسی آسان هستند. به خصوص ویلاهای ساحلی که در منطقه سرخرود واقع شده‌اند و شما به راحتی میتوانید در هر زمانی از سال به ویلای خود دسترسی داشته باشید.


☑️توریست نشین بودن مناطق ساحلی
یکی از مزایای مهم خرید ویلا ساحلی در شمال ، قرار داشتن این نوع ویلا در بافت غیر بومی است ، به همین دلیل مالکین ویلاهای ساحلی در زمان اقامت با خیالی آسوده میتوانند به تفریح و خوش‌گذرانی بپردازید و نگرانی بابت ایجاد مزاحمت برای همسایگان نداشته باشند.


☑️امنیت بالای ویلاهای ساحلی
اغلب ویلاهای ساحلی شمال در مناطقی برند و لوکیشنهای قوی قراردارند به همین دلیل مالکین این نوع ویلاها نگرانی بابت امنیت نخواهند داشت و میتوانند اقامتی مملو از آرامش را تجربه نمایند.

 


❎مــعــرفــی ســـرخـــرود❎

✅سرخرود یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در شمال کشور است و یکی از دلایل این محبوبیت ، این است که با وجود ساخت و ساز گسترده و پیشرفت سریع این منطقه ، ساحل سرخرود همچنان جذابیت و شکوه طبیعی خود را حفظ کرده است ، این شهر زیبا دارای ساحل شنیِ وسیع و پاکیزه‌ای میباشد که در نگاه اول مجذوبش خواهید شد علاوه بر این در تمام نقاط این منطقه ، مسیرهای برای دسترسی عموم مردم به ساحل وجود دارد ، پس میتوان نتیجه گرفت اولین مزیت خرید ویلا ساحلی در سرخرود دسترسی به ساحل رویایی و زیبای این منطقه میباشد.


✅سرخرود یک منطقه برند است که در سالهای اخیر توانسته بسیاری از سرمایه گذاران و سازندگان مطرح کشور را جذب نماید و به سرعت مراحل رشد و پیشرفت خود را طی کند ، از طرفی این شهر ساحلی بسیار جوان میباشد و دارای ظرفیت لازم برای رشد میباشد و آینده بسیار درخشانی را پیش روی خود دارد ، به همین دلیل میتوان گفت خرید ویلا ساحلی در سرخرود یک روش مناسب و سودآور جهت سرمایه گذاری است.


✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و فقط ۲۲۰ کیلومتر تا پایتخت فاصله دارد به همین دلیل با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید با ۳ ساعت رانندگی در جاده هراز میتوانید به ویلای خود دسترسی داشته باشید و از اقامت در طبیعت رویایی این منطقه لذت ببرید‌.

✅سرخرود در میان شالیزارهای معطر ، روستاهای توریستی زیبا و آبندانهای چشم نواز قرار گرفته است ، رودخانه هراز از میان این شهر گذشته و به دریا میریزد و بر زیبایی این شهر افسونگر افزوده است ، اما مهم‌ترین و خاص ترین جاذبه طبیعی سرخرود ، تالاب پرندگان این شهر میباشد که هر ساله در فصل زمستان میزبان هزاران قوی مهاجری است که در مسیر مهاجرت خود مدتی را هم میهمان شهر سرخرود هستند ، حضور این پرندگان یکی از بینظیرترین مناظر طبیعی را ایجاد میکند و گردشگران و طبیعت دوستان مشتاق برای تماشای این جاذبه طبیعی فوق‌العاده به سرخرود سفر میکنند ، با خرید ویلا در سرخرود به راحتی میتوانید به یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های طبیعی مازندران دسترسی داشته باشید

 


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم‌.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 958
نمایش داده شده: 55
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۵ ۰۹:۲۲:۳۶
انقضا: ۱۴۰۸-۰۸-۲۵ ۰۹:۲۲:۳۶
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر