مجتمع مسکونی تفریحی آرادمارینا

رویان - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
کد ملک ---

توضیحات

با سلام


با معرفی یک از خاص‌ترین برج‌های ساحلی در شمال کشور همراه شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️

 


▪️آراد مارینا یکی از بزرگترین پروژه‌های ساختمانی و گردشگری در شمال ایران است که مابین شهر رویان و نوشهر واقع شده است.

▪️ برج آرادمارینا در زمینی به مساحت 20000متر واقع شده و در دو بلوک بیست طبقه طراحی شده است ، متراژ واحدهای این برج باشکوه از ۱۲۰ متر تا ۵۰۰ متر در نظر گرفته شده ، هر طبقه برج آراد مارینا دارای حداقل ۲ واحد وحداکثر ۶ واحد مسکونی میباشد.


▪️آراد مارینا بزرگترین ، لوکس‌ترین و مجهزترین مجتمع تفریحی مسکونی شمال کشور میباشد و دارای امکانات تفریحی جذاب و بینظیری میباشد.


▪️خاص‌ترین ویژگی برج آراد مارینا ، اسکله تفریحی این برج میباشد که ۱۲۰۰۰۰ متر مربع وسعت داشته و دارای رستوران ، کافی شاپ ،جت اسکی ،کایت ، یات کلاب جهت پذیرش قایق خصوصی ،پاراسل ، مسیر پیاده‌روی رو به چشم انداز ابدی دریا و ... میباشد .


▪️با پیش خرید واحد در برج آراد مارینا مازندران ، در زمان اقامت از مشاعات و امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد...
✔️مرکز خرید
✔️رستوران و کافه
✔️سینما
✔️سالن بولینگ
✔️کیدزکلاب
✔️فودکورت
✔️پاتیناژ
✔️شهربازی
✔️استخر
✔️سونا
✔️جکوزی
✔️اسپا
✔️روف‌گاردن
✔️سالن ورزشی
✔️پارکینگ با ظریفت ۹۰۰ خودرو

 

❎اطـــلاعــات تــکــمــیـلی❎

✅رویان یکی از زیباترین شهرهای مازندران است که در موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده‌ای واقع شده است و به راحتی از طریق جاده هراز و چالوس در دسترس میباشد ، دسترسی آسان از تهران یکی از مزیتهای عالی این منطقه میباشد و به همین دلیل بسیاری از خریداران ، رویان را جهت خرید برج ساحلی انتخاب میکنند تا هر زمان تمایل داشته باشند به راحتی بتوانند به ملک خود دسترسی داشته باشند.

✅رویان ، منطقه‌ای زیبا و‌ چشم نواز با طبیعت رویایی است، فاصله میان کوه ، جنگل و دریا در این منطقه بسیار کم است به همین دلیل اگر اقدام به خرید برج ساحلی در رویان نمایید ، علاوه بر اینکه به چشم اندازهای جذاب و سحرانگیز این منطقه دسترسی دارید ، به راحتی میتوانید از طبیعت ساحل ، جنگل و کوهستان لذت ببرید،علاوه بر این ،جذاب ترین جاذبه‌های طبیعی مازندران نیز به این منطقه بسیار نزدیک میباشد.

✅رویان یک منطقه لوکس و توریست پذیر است ، امکانات رفاهی و تفریحی کامل این منطقه در کنار امنیت و آرامش خاص این منطقه ،موجب شده تا رویان لوکیشنی ایده‌ال جهت اقامت باشد.

✅رویان یک شهر آرام و بی دغدغه است،در این منطقه رویایی خبری از آلودگی صوتی،آلودگی هوا،ترافیک و شلوغی نیست،با خرید ملک در رویان در هر فصلی از سال میتوانید به این منطقه سفر کنید و با فاصله گرفتن از دغدغه‌های زندگی پرمشغله در کلان شهرها،آرامش روحی خود را بازیابید.

✅رویان یکی از مناطق برند مازندران است که از روند رشد و‌ توسعه بسیار خوبی برخوردار است و ارزش ملک در این منطقه پیوسته در حال افزایش است،به همین دلیل خرید برج ساحلی در رویان در کنار مصرف شخصی ،یکی از بهترین روشهای سرمایه گذاری است.

✅رویان یکی از مناطق محبوب در میان سرمایه گذاران و سازندگان میباشد به همین دلیل تنوع فایلهای فروش این منطقه نیز بسیار زیاد است،تنوع زیاد انواع ویلا،شهرک ،برج و آپارتمان در رویان باعث شده تا این منطقه زیبا بتوانند بسیاری از خریداران ملک در مازندران را جذب نماید.

 

مزایای پیش خرید برج به شرح زیر میباشد...

◀️اولین مزیت پیش خرید برج ، قیمت است. یعنی خریدار می‌تواند ملک را با قیمت کمتری بخرد و سود کند.

◀️خریدار با پیش خرید برج می‌تواند مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کند که برای بسیاری افراد بسیار بهتر از پرداخت به صورت یک جا است.

◀️پیش خرید برگ می‌تواند تا زیادی مانع نوسان بازار مسکن شود.

◀️به دلیل تورم بازار مسکن و افزایش قیمت آن در پروسه ساخت و ساز، ارزش مالی برج نیز بیشتر می‌شود.

◀️به سبب به پایان نرسیدن کار ساخت‌وساز خریدار می‌تواند نظرات خود را اعمال کرده و از وسایل یا مصالح موردنظر خود در ساختنِ ملک استفاده کند.

◀️در پیش خرید برج تمامی مراحل ساخت و ساز و کیفیت و نوع مصالح توسط خریدار قابل ارزیابی و مشاهده است.

◀️پیش خرید برای برخی افراد جنبه سرمایه‌گذاری دارد. یعنی با پرداخت مبلغی، آپارتمانی را پیش خرید کرده و پس از پایان کار، آن را با قیمت بیشتری به دیگران واگذار می‌کنند.



لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1040
نمایش داده شده: 24
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۰۹:۵۳:۲۵
انقضا: ۱۴۰۸-۱۲-۱۰ ۰۹:۵۳:۲۵
دسته بندی: آپارتمان

ویدئو

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر