ویلاباغ استخردار در آمل

آمل - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 14,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: جنگلی
قیمت 14,000,000,000
متراژ 1000
زیربنا 250
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 9275

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلاباغ رویایی در منطقه آمل ، همراهتان هستم...❕❕❕


✖️مـــشــخـــصــات ویــــلابـــاغ
✔️۱۰۰۰ متر زمین
✔️۲۵۰ متر بنای دوبلکس مدرن
✔️۳ مستر روم نورگیر دارای کمد دیواری
✔️استخر چهار فصل سرپوشیده
✔️سوئیت نگهبانی هشتاد متری
✔️دارای سند

 


◾️این ویلاباغ واقع در یکی از دهکده‌های توریستی منطقه آمل واقع شده است


مزایای خرید ویلا ‌و اقامت در این دهکده توریستی به شرح زیر میباشد....

✅این دهکده زیبا ،لوکیشنی توریست پذیر میباشد و علاوه بر اینکه محیط دنج و آرامی دارد، دارای امنیت کامل نیز میباشد و از هر نظر برای اقامت گزینه‌ی مناسبی است.

✅دهکده توریستی مد نظر یکی از مناطق در حال رشد آمل میباشد و قیمت ملک در این منطقه به سرعت رو به افزایش است.

✅این دهکده توریستی در فاصله بسیار کمی از شهر آمل واقع شده است و دسترسی آسان و سریع به خدمات و امکانات شهری را برای شما میسر میسازد.

✅با خرید این ویلاباغ و اقامت در این دهکده توریستی به راحتی میتوانید به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر آمل دسترسی داشته باشید.

 

⏪اطــــلاعـــات تــکـــمـــیــلی⏩

◀️آمل در مرکز استان مازندران قرار دارد و از شمال به شهرستان محمودآباد ، از شرق به شهرستان بابل ، از شمال شرقی به شهرستان بابلسر و از غرب به شهرستان نور و از جنوب به استان تهران محدود می‌شود.

◀️آمل، شهری زیبا و باستانی در استان مازندران واقع شده است. این شهر به دلیل تولید برنج مشهور است و همچنین به خاطر همجواری با کوه دماوند، جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد. آمل یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است و گفته می‌شود قبل از ورود آریاییان، اقوامی در این منطقه زندگی می‌کردند. آب و هوای آمل معتدل است و در تابستان‌ها گرم و در زمستان‌ها سرد و مرطوب است.

 

◀️مهم‌ترین مزایای خرید ویلا در آمل ، به شرح زیر میباشد...

 

☑️آب‌وهوای کوهستانی و ییلاقی در آمل

برای افرادی که عاشق آب‌وهوای کوهستانی و خنک هستند، آمل همچون تکه‌ای از بهشت است. آمل به‌واسطه فاصله از دریا ، آب‌وهوایی بی‌نظیر و پرطراوت دارد. شما در این شهر زیبا قله پرصلابت دماوند را بیش از هر زمان دیگری نزدیک به‌ خود حس خواهید کرد. کوهستان‌های زیادی حوالی این شهر را احاطه کرده‌اند و همین باعث‌ شده تا آب‌وهوای ییلاقی و خنک این شهر جان دهد برای تعطیلات بهاری و تابستانی. پس اگر عاشق این هستید که هر صبح با منظره‌ای از جنگل‌های مه‌گرفته و پرطراوت از خواب برخیزید و گوش خود را از صدای پرندگان خوش‌الحان پر کنید، خرید ویلا در آمل به شما پیشنهاد می‌شود.

 

☑️وجود امکانات عالی در شهر آمل

شهر آمل شهری نسبتاً وسیع است که امکانات زیادی را در خود جای داده. دانشگاه‌های معتبر، بیمارستان‌های مجهز، مراکز خرید فراوان، مراکز صنعتی متعدد، باغ‌های میوه و مرکبات و همچنین زمین‌های کشاورزی که در هرکدام از آن‌ها محصولات مختلفی کشت می‌شود. به‌طور کلی شهر آمل شهری مستعد رشد و پیشرفت است و از طبقه اجتماعی بالایی برخوردار است. شما با خرید ویلا در آمل از تمامی این مزایا بهره‌مند خواهید شد و به امکانات عالی در این شهر دسترسی خواهید داشت. چیزی که شاید با خرید ویلا در سایر شهرهای شمالی از آن بی‌نصیب بمانید.

 

☑️رونق بالای کسب‌وکارها در آمل و وضعیت اقتصادی مطلوب

یکی از مزایای آمل، این است که با خرید ویلا، می‌توانید کسب‌وکار خود را نیز به آنجا منتقل کنید و از رونق اقتصادی این شهر بهره ببرید. شهر آمل به‌ دلیل موقعیت جغرافیایی مطلوب خود دارای مراکز صنعتی فراوانی است و کسب‌وکارها در آن رونق بالایی دارند. احتمالاً اینکه با شروع کسب‌وکار در این شهر زمین بخورید بسیار کم است. بنابراین می‌توان مزیت مهم آمل در زمینه خرید ویلا را رونق بالای اقتصادی این شهر دانست.

 


☑️نزدیکی آمل به تهران و دسترسی سریع به پایتخت

از جمله مزایای دیگری که با خرید ویلا در آمل نصیب‌تان می‌شود این است که می‌توانید در مدت‌ زمان کوتاهی از طریق جاده هراز خود را به تهران برسانید. اغلب افراد برای کارهای مهم خود راهی تهران می‌شوند و از امکانات پایتخت استفاده می‌کنند. برخی از شهرهای شمالی فاصله نسبتاً زیادی تا تهران دارند و افراد مجبورند مسیری طولانی را تا پایتخت طی کنند در حالی که آمل دقیقاً چسبیده به تهران است و در مدت‌ زمان کوتاهی می‌توانید مسیر بین این دو شهر را طی کنید.

 

☑️وجود جاذبه‌های گردشگری و مناطق دیدنی فراوان در آمل

از جمله مزایای خرید ویلا در در این شهر این است که هیچ‌گاه آخر هفته‌های کسالت‌بار و بی‌‎رمقی را سپری نخواهید کرد. همیشه جایی برای تفریح در این شهر زیبا و رویایی برای شما وجود خواهد داشت. چه از طرفداران طبیعت و جاذبه‌های گردشگری طبیعی باشید و چه از طرفداران جاذبه‌های تاریخی، می‌توانید اوقات خوشی را در این شهر سپری کنید و از دیدنی‌های بی‌شمار آن لذت ببرید.

شما می‌توانید از پل دوازده چشمه، جنگل الیمستان، پارک ملی لار، پارک میرزا کوچک‌خان جنگلی، آبشار شاهاندشت، پارک جنگلی هلومسر، آب معدنی لاریجان، دهکده طلایی، دشت آزو و کوهنوردی در روزهای دل‌انگیز بهاری بهره‌مند شوید

 

☑️قیمت مقرون‌به‌صرفه ویلا در آمل

راستش را بخواهید نمی‌توانیم آمل را در دسته شهرهای ارزان برای خرید ویلا قرار دهیم، اما دور از انصاف است که این شهر را با وجود تمام امکانات و مزایایی که دارد در دسته شهرهای مقرون‌به‌صرفه برای خرید ویلا قرار ندهیم. بسیاری از شهرهای شمالی با امکانات و مزایایی نصف آمل دارای قیمت‌های بسیار بالایی در خرید ویلا هستند، در حالی که آمل با وجود این امکانات و مزایا قیمتی معقول را برای خرید ویلا پیش پای شما می‌گذارد و این فی‌الواقع یک مزیت مهم خرید ویلا در آمل است.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات کامل،هماهنگی بازدید و خرید،تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1024
نمایش داده شده: 24
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۳:۰۶:۱۳
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۲۱ ۱۳:۰۶:۱۳
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر