ویلا ارزان در سرخرود

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 2,500,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 2,500,000,000
متراژ 200
زیربنا 90
تعداد اتاق 2
وضعیت ملک موجود
کد ملک 9277

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلا ارزان در منطقه سرخرود در خدمت شما عزیزان هستم...❗️❗️❗️


با خرید این ویلا علاوه از امکان اقامت و سرمایه گذاری در منطقه برند سرخرود برخوردار شوید...❕❕❕

 

✖️مـــشـــخـــصـــات ویــلا
✔️۲۰۰ متر زمین
✔️۹۰ متر بنا نوساز
✔️۲خواب نورگیر
✔️دارای پایان کار و سند شش دانگ

 

◾️ویلا مد نظر در یکی از زیباترین دهکده‌های توریستی منطقه سرخرود واقع شده است .

◾️کوچه‌‌ای که این ویلا در آن واقع شده کاملا توریست نشین و فوق‌العاده دنج و آرام میباشد و برای اقامت گزینه‌ی مناسبی است.

◾️دهکده توریستی مد نظر در فاصله کمی از شهر واقع شده و با خرید این ویلا در زمان اقامت به آسانی میتوانید به مرکز شهر،امکانات رفاهی و خدمات شهری دسترسی داشته باشید.

◾️این دهکده توریستی در فاصله کمی از دریا واقع شده و با خرید ویلا در این لوکیشن جذاب در زمان اقامت به آسانی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی دسترسی داشته باشید.

◾️لوکیشن این ویلا جز مناطق در حال توسعه سرخرود میباشد و بدلیل رشد و پیشرفت سریع ، انتخاب بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است.


⏩اطـــلــاعــــات تـــکــمـــیـــلی⏪

◀️سرخرود یک شهر رویایی در بهشت مازندران است ، این شهر از یک سو همجوار دریای زیبای خزر است و از سوی دیگر به دشتهای سرسبز دامنه البرز متصل میشود و سالانه میزبان تعداد بسیار زیادی گردشگر میباشد ، سرخرود یک شهر توریستی می‌باشد که در حد فاصل شهرهای فریدونکنار و محمودآباد و در شمال شهر آمل واقع شده است‌.


◀️میتوان گفت ساحل سرخرود ، زیباترین ساحل شنی در شمال کشور است ، ساخت و ساز اصولی در امتداد نوار ساحلی سرخرود و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا سرخرود دارای ساحلی پاکیزه ، باشکوه و چشم نواز باشد و یکی از اصلی ترین مزایای خرید ویلا در سرخرود ، دسترسی به ساحل رویایی این منطقه میباشد.

◀️تالاب سرخرود یکی از مهم‌ترین تالاب‌های استان مازندران، محسوب می شود که به دلیل مهاجرت و اسکان همه ساله قوهای وحشی، به نام تالاب قوها نیز شهرت یافته است،تالاب قوهای سرخرود در منطقه وزرامحله این شهر قرار دارد و هرساله سیل عظیمی از قوها در فصل زمستان به این تالاب مهاجرت می‌کنند. با خرید ویلا در سرخرود ، هر سال زمستان میتوانید از تماشای این منظره خارق‌العاده لذت ببرید.

◀️سرخرود یک شهر رویایی است ، رودخانه هراز از میان این شهر گذشته و به دریا میریزد و بر زیبایی این شهر ساحلی افزوده است ، در اطراف این رودخانه مسیرهای پیاده‌روی نیز وجود دارد که در زمان اقامت در سرخرود میتوانید از آن استفاده کنید و در کنار پیاده روی از چشم انداز رودخانه نیز لذت ببرید‌.

◀️سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است و با وجود رونق بسیار زیاد در زمینه ساخت‌ و‌ خرید‌ و فروش ملک،سرعت رشد و توسعه در این منطقه بسیار زیاد بوده و نرخ قیمت ملک نیز دائما رو به افزایش است،دلیل این مسئله نیز کاملا آشکار میباشد،سرخرود بر خلاف بسیاری از مناطق ساحلی و برند که به مرحله اشباع رسیده‌اند و دیگر ظرفیت چندانی برای رشد و‌ گسترش ندارند،بسیار جوان بوده و دارای ظرفیت و پتانسیل فراوانی جهت توسعه میباشد و آینده بسیار درخشانی را پیش روی دارد به همین دلیل به جرأت میتوان گفت که خرید ویلا در سرخرود یک روش هوشمندانه و مناسب جهت سرمایه گذاری میباشد‌.

◀️سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و با ۳ ساعت رانندگی از طریق جاده هراز در دسترس شما میباشد،دسترسی آسان یکی از ویژگیهای بارز و جذاب منطقه سرخرود میباشد،با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به آسانی میتوانید به این بهشت ساحلی سفر کنید و‌ اوقات فراغت خود را در طبیعت جذاب این منطقه و ویلای شخصیتان سپری کنید.


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید این ویلا تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1022
نمایش داده شده: 26
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۶:۴۹:۵۰
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۲۰ ۱۶:۴۹:۵۰
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر