ویلا تریبلکس در سرخرود ، شهرکی

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 15,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: شهرکی
قیمت 15,000,000,000
متراژ 200
زیربنا 370
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 9171

توضیحات

با سلام

فروش ویلا مدرن و شهرکی در منطقه سرخرود ....❗️❗️❗️


✖️مــشـــخـــصـات ویــــلا
✔️۲۰۰ متر زمین
✔️۳۷۰ متر بنا تریبلکس با نمای مدرن
✔️فضای داخلی بسیار شیک و دلنشین
✔️سه مستر روم نورگیر دارای کمد دیواری ( یک خواب طبقه اول)
✔️هر سه طبقه دارای آشپزخانه مدرن
✔️استخر چهار فصل
✔️جکوزی شش نفره
✔️تراس کاربردی
✔️شاهنشین
✔️روف گاردن با چشم انداز رویایی
✔️پایان کار و سند


◾️ویلا مد نظر در یک شهرک جوان واقع در منطقه سرخرود قرار گرفته است ، این شهرک توریستی و در حال رشد ازهر نظر برای سرمایه گذاری و اقامت گزینه‌ی مناسبی میباشد

◾️این شهرک در یکی از دهکده ‌های منطقه سرخرود واقع شده و بدلیل فاصله بسیار کم این شهرک تا جاده اصلی ، دسترسی آسان و سریع به امکانات رفاهی برای ساکنین شهرک ، امکان پذیر میباشد.

◾️این شهرک زیبا دارای گیت نگهبانی ۲۴ ساعته میباشد و محیط بسیار دنج و آرامی دارد ، امنیت و آرامش فوق‌العاده این شهرک موجب شده تا این زمین گزینه‌ای مناسب برای خرید ویلا باشد.

◾️با خرید این ویلا ، در زمان اقامت به راحتی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی نیز دسترسی داشته باشید.

 


⏪اطـــلــاعـــــات تـــکـــمـــیـــلی⏩


◀️شهرک مد نظر در یکی از دهکده‌های توریستی منطقه سرخرود واقع شده است.

◀️ این دهکده زیبا لوکیشنی در حال رشد میباشد و با خرید این ویلا شهرکی ، سرمایه شما در بهترین مسیر ممکن قرار خواهد گرفت.

◀️این دهکده زیبا، منطقه‌ای توریست نشین میباشد و مکانی ایده‌ال جهت سکونت است ، با خرید ویلا در این دهکده ،امکان اقامت در محیطی دنج و آرام برای شما فراهم خواهد شد.

◀️نرخ قیمت ملک در دهکده‌های توریستی سرخرود نسبت به مناطق ساحلی سرخرود پایین‌تر است و فرصت فوق‌العاده ایی را جهت خرید ملک و سرمایه گذاری برای خریداران محترم فراهم نموده است

◀️این دهکده توریستی ، فاصله کمی تا شهر سرخرود دارد به همین دلیل با خرید این ویلا به راحتی میتوانید به خدمات شهری و دریا دسترسی داشته باشید.

 

❎مـــعــــرفـــــی ســـــرخـــــرود❎

✅سرخرود یک شهر بسیار زیبا است که مابین شهر محمود آباد و فریدون کنار و در جوار دریای خزر و دشتهای سرسبز واقع شده است ،‌ رودخانه هراز از میان این شهر زیبا عبور کرده و به دریا میریزد و بر جذابیت این شهر ساحلی افزوده است ، با خرید ویلا شهرکی در سرخرود میتوانید به ساحل شنی ، آبندانهای چشم‌نواز و روستاهای توریستی دسترسی داشته باشید اما مهم‌ترین جاذبه طبیعی سرخرود تالاب پرندگان این شهر میباشد که هر ساله در فصل زمستان میزبان هزاران قوی مهاجر است ، با اقامت در سرخرود میتوانید از تماشای این منظره سحرانگیز لذت ببرید.

✅سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است و به سرعت در حال رشد و توسعه میباشد به طوری که در سالهای اخیر میزان رشد قیمت ملک در سرخرود از شهرهای دیگر مازندران بیشتر بوده است از طرفی ظرفیت و پتانسیل زیاد این منطقه و محبوبیت زیاد سرخرود در میان خریداران ،سرمایه گذاران و سازندگان ،نشان دهنده آینده درخشانی است که پیش روی این شهر ساحلی قرار دارد و به همین دلیل به جرأت میتوان گفت که خرید ویلا شهرکی در سرخرود یکی از هوشمندانه ترین روشهای سرمایه گذاری است.

✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و فقط ۲۲۰ کیلومتر تا پایتخت فاصله دارد به همین دلیل با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید با ۳ ساعت رانندگی در جاده هراز میتوانید به ویلای خود دسترسی داشته باشید و از اقامت در طبیعت رویایی این منطقه لذت ببرید‌.


✅سرخرود دارای نوار ساحلی به طول بیش از ۱۳ کیلومتر میباشد،نوار ساحلی سرخرود یکی از جذاب‌ترین سواحل ماسه‌ای شمال کشور است ،ساخت و ساز اصولی در امتداد دریای خزر و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا رشد و توسعه سرخرود آسیبی به طبیعت زیبای این منطقه وارد نکند،در واقع اصلی ترین مزیت خرید ویلا در سرخرود ،دسترسی به ساحل رویایی و باشکوه این منطقه میباشد.


✅سرخرود یک شهر توریستی و گردشگری چهار فصل است،آب و هوای مطبوع،طبیعت رویایی،محیط دنج و ارام،امکانات رفاهی و تفریحی و دسترسی آسان به این منطقه موجب شده تا سفر به سرخرود در هر فصلی از سال جذابیت خاص خود را داشته باشد،با خرید ویلا در سرخرود ، در هر فصلی از سال میتوانید به مازندران سفر کنید و از اقامت در این شهر جذاب ساحلی لذت ببرید.

✅سرخرود یک شهر نوساز و جوان است،عدم وجود بافت فرسوده و خیابانهای باریک در این شهر و به جای آن وجود بلوارهای عریض در تمام نقاط شهر باعث شده تا حتی در شلوغ‌ترین ساعات روز نیز ترافیک و آلودگی صوتی در این شهر وجود نداشته باشد،در واقع سرخرود یک شهر آرام و رویایی است و گزینه‌ای ایده‌ال جهت خرید ویلا و اقامت میباشد.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید این ویلا تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1004
نمایش داده شده: 51
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۴-۲۳ ۰۸:۵۶:۱۷
انقضا: ۱۴۰۸-۱۰-۱۴ ۰۸:۵۶:۱۷
دسته بندی: ویلا

ویدئو

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر