ویلا تریبلکس ساحلی در سرخرود ، استخردار

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 17,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
قیمت 17,000,000,000
متراژ 261
زیربنا 350
تعداد اتاق 5
وضعیت ملک موجود
کد ملک 9282

توضیحات

با سلام

با معرفی یک ویلا تریبلکس ساحلی در منطقه سرخرود ، در خدمت شما عزیزان هستم...❕


✖️مـــشــخــصــات ویـــلــا
✔️۲۶۱متر زمین
✔️۳۵۰ متر بنا تریبلکس خوش ساخت
✔️۵ خواب نورگیر
✔️استخر چهار فصل
✔️تراس کاربردی در هر طبقه
✔️روف با آلاچیق و چشم انداز جذاب
✔️حیاط سرسبز
✔️دارای سند


◾️این ویلا زیبا در یکی از دهکده‌‌های ساحلی منطقه سرخرود واقع شده است.

◾️لوکیشن این ویلا در فاصله کمی از شهر سرخرود میباشد به همین دلیل بعد از خرید این ویلا در منطقه سرخرود ، در زمان اقامت به راحتی به تمام امکانات و خدمات شهری دسترسی خواهید داشت ، البته این دهکده توریستی دارای امکانات رفاهی کامل نیز میباشد‌‌.

◾️دهکده توریستی مد نظر جز مناطق جوان و در حال رشد مازندران میباشد و گزینه‌ای ایده‌ال جهت سرمایه‌گذاری است ، با خرید این ویلا در منطقه سرخرود ، از سرمایه گذاری در یکی از جوانترین مناطق برند ساحلی شمال کشور لذت ببرید.

◾️با خرید این ویلا در منطقه سرخرود ، به آسانی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی دسترسی داشته باشید و اقامتی مفرح و هیجان انگیز را در این منطقه ساحلی برند ، تجربه کنید.

◾️این دهکده توریستی ، لوکیشنی توریست پذیر میباشد و درصد زیادی از جمعیت این منطقه را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند به همین دلیل محیط این روستا فوق‌العاده دنج و آرام است و گزینه‌ای مناسب برای اقامت میباشد .

 


❌مـــعــرفـــی ســـرخــــرود❌

▪️سرخرود یک شهر زیبا است که در بهشت رویایی مازندران و در امتداد دریای خزر واقع شده است ، این شهر رویایی مابین شهر فریدون کنار و محمودآباد قرار دارد.

▪️سرخرود یک شهر گردشگری چهار فصل است ، آب و هوای مطبوع ، طبیعت جذاب ، دسترسی آسان ، امکانات رفاهی و تفریحی کامل و محیط دنج و آرام این منطقه باعث میشود تا سفر به سرخرود در هر فصلی از سال تجربه‌ای دلچسب و لذت بخش باشد ، با خرید ویلا ساحلی در سرخرود ، فصل گرما را میتوانید با استراحت در کنار ساحل و لذت بردن از تفریحات مهیج ساحلی سپری کنید و در فصل سرما به تماشای جذابترین منظره طبیعی ، یعنی تالاب قوهای مهاجر بنشینید.

▪️سرخرود یکی از جوانترین مناطق برندِ مازندران میباشد و به همین دلیل گزینه‌ای ایده‌ال جهت سرمایه گذاری است ، محبوبیت زیاد این منطقه که به واسطه مزایای فوق‌العاده آن ایجاد شده ، باعث شده تا بسیاری از افراد ، سرخرود را جهت خرید ملک ، سرمایه گذاری و ساخت و ساز انتخاب نمایند و این موارد دلیل رشد و توسعه سریع سرخرود میباشد از طرفی این شهر جوان دارای ظرفیت و پتانسیل زیادی است و‌ میتوان پیشبینی کرد که آینده بسیار درخشانی را پیش روی دارد ، با خرید ویلا ساحلی در سرخرود ، هم از امکان اقامت در یک منطقه برند و ساحلی برخوردار خواهید شد و هم سرمایه خود را در ایده‌ال ترین مسیر ممکن قرار خواهید داد.

▪️سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و به آسانی و با سه ساعت رانندگی از طریق جاده هراز در دسترس میباشد ،با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید به این شهر زیبا سفر کنید و اوقات فراغت خود را در ویلای شخصیتان و این بهشت زیبای ساحلی سپری کنید.

▪️با وجود اینکه سرخرود نیز همانند شهرهای ساحلی دیگر به سرعت رشد و توسعه یافته است ، ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی و جذابیت ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود ، اصلی ترین مزیت خرید ویلا ساحلی در سرخ‌رود ، امکان دسترسی آسان و همیشگی به ساحل وسیع ، پاکیزه و رویایی این منطقه میباشد.

❎مزایای خرید ویلا ساحلی در سرخرود به شرح زیر میباشد....

✅امنیت ویلاهای ساحلی در بیشتر موارد نسبت ویلاهای جنگلی بیشتر است. دلیل این موضوع این است که اولا زمینهای ساحلی نسبت به زمینهای جنگلی فراوانی کمتری دارد و به همین دلیل ویلاهای ساحلی در فاصله کمتری از هم ساخته میشوند ، دوما ویلاهای ساحلی به طور معمول به بافت شهری نزدیکتر هستند.

✅خرید ویلای ساحلی سرمایه گذاری پربازده تری محسوب میشود. وسعت زمینهای ساحلی نسبت به زمینهای جنگلی مازندران بسیار کمتر است و این موضوع باعث شده تا ویلاهای ساحلی ارزشمند‌تر باشند و رشد قیمت این نوع ویلاها نیز بیشتر باشد.

✅دسترسی به ویلای ساحلی به خصوص در فصول سرد راحت‌تر از ویلاهای جنگلی است.

✅ویلای ساحلی محبوب‌تر از ویلای جنگلی است، و هر زمان که اقدام به فروش آن کنید زودتر و راحت‌تر به فروش می‌رود.

✅ویلاهای ساحلی بدلیل نزدیک بودن به بافت شهری دسترسی بهتری به امکانات رفاهی و خدمات شهری دارند.

✅با خرید ویلای ساحلی به انواع تفریحات ساحلی همچون جت اسکی، قایق سواری، شاتل‌ و... دسترسی دارید و میتوانید اوقات مفرح و شادی را در زمان اقامت خود تجربه نمایید.



لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1020
نمایش داده شده: 25
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۳۱:۳۶
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۱۸ ۱۴:۳۱:۳۶
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر