ویلا مدرن در سرخرود ، استخردار

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 11,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 11,000,000,000
متراژ 192
زیربنا 270
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 8541

توضیحات

با سلام

با معرفی یک ویلا استخردارِ مدرن در منطقه سرخرود همراه شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️


✖️مــشـــخــصـات ویـــــلا
✔️۱۹۲ متر زمین
✔️۲۷۰ متر بنا تریبلکس با نما مدرن
✔️چهار مستر روم نورگیر
✔️شاهنشین
✔️استخر چهار فصل به همراه جکوزی
✔️مبله کامل
✔️تراس بزرگ
✔️روف گاردن رو به چشم انداز آبندان
✔️سند و پایان کار

 

❎این ویلا مدرن در یک کوچه بسیار زیبا ، در یکی از دهکده‌های توریستی منطقه سرخرود ، واقع شده است.

❎دهکده توریستی مد نظر جز لوکیشنهای قوی منطقه سرخرود است و بازار خرید و فروش ملک در این منطقه بسیار پر رونق میباشد از طرف دیگر این دهکده توریستی با اختصاص بودجه‌های عمرانی ، به سرعت در حال رشد و‌ توسعه است ، به همین دلیل میتوان گفت خرید ویلا در دهکده توریستی در سرخرود ، یک روش عالی جهت سرمایه گذاری است.

❎این دهکده توریستی ، محیط بسیار امن و آرامی دارد به همین دلیل گزینه‌ای ایده‌ال جهت خرید ویلا و اقامت است ، اگر شما هم در جستجوی یک لوکیشن مملو از آرامش جهت اقامت هستید ، خرید این ویلا را به شما پیشنهاد میکنم.

❎موقعیت جغرافیایی این دهکده توریستی به گونه‌ای است که در زمان اقامت به راحتی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی نیز دسترسی داشته باشید.

❎این دهکده توریستی ، دارای تمامی امکانات رفاهی میباشد ، علاوه بر این به دلیل فاصله بسیار کم تا مرکز شهر ،دسترسی راحت به خدمات و امکانات شهری نیز برای ساکنین این منطقه امکان پذیر میباشد.

 

❌مـــعـــرفـــی ســـرخـــــرود❌

☑️سرخرود یک شهر جوان،توریست پذیر و در حال رشد میباشد که در امتداد دریای خزر و‌ مابین شهر محمودآباد و فریدون کنار واقع شده است ،سرخرود در چند سال اخیر بدلیل موقعیت مکانی ایده‌ال و طبیعت جذاب خود ،مورد توجه بسیاری از سازندگان،خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته و با ساخت پروژه‌های مختلف مانند آپارتمانهای ساحلی،برجهای لاکچری،شهرکهای ویلایی و ویلاهای مستقل ،همچنین رونق گرفتن بازار خرید و فروش ملک،سرخرود به سرعت رشد و توسعه پیدا کرده و از یک بخش کوچک ساحلی به یکی از شهرهای برند مازندران تبدیل شده است ،سرخرود یک شهر برند در عین حال بسیار جوان میباشد که دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی برای رشد میباشد و‌ میتوان پیشبینی کرد که آینده پیش روی این شهر ساحلی بسیار درخشان خواهد بود ،به همین دلیل امروزه خرید ویلا در سرخرود یکی از هوشمندانه ترین روشهای سرمایه گذاری است.

☑️سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است به طوری که با ۳ ساعت رانندگی از طریق جاده هراز میتوان به این شهر زیبا سفر کرد،با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی میتوانید به این بهشت ساحلی سفر کنید و اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته خود را با اقامت در طبیعت رویایی این منطقه سپری کنید.

☑️نوار ساحلی سرخرود یکی از جذابترین جاذبه‌های طبیعی مازندران میباشد،ساحلی وسیع،باشکوه و یکپارچه که در نگاه اول شیفته‌ی‌ آن خواهید شد،با وجود اینکه سرخرود نیز مانند اکثر شهرهای شمالی به سرعت رشد و توسعه یافته،ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی باعث شده تا رشد منطقه آسیبی به طبیعت زیبای ساحل سرخرود وارد نکند ،با خرید ویلا در سرخرود میتوانید به یکی از رویایی ترین سواحل ماسه‌ای مازندران دسترسی داشته باشید.

☑️ سرخرود یک‌ شهر گردشگری چهار فصل است،در فصل گرما میتوانید به تفریح و آبتنی در ساحل رویایی این شهر بپردازید و در فصل سرما میتوانید برای تماشای منظره‌‌ای سحرانگیز از تجمع هزاران قوی مهاجر ،راهی تالاب پرندگان این شهر شوید،سرخرود یک شهر نوساز است و فاقد بافت قدیمی و‌ خیابانهای باریک میباشد و‌در عوض در تمام قسمتهای شهر خیابانهای عریضی وجود دارد که به خوبی بار ترافیکی شهر را کنترل میکند و به همین دلیل محیط شهر سرخرود فوق‌العاده دنج و آرام میباشد و گزینه‌‌ای بسیار ایده‌ال جهت اقامت است.

☑️آب و هوای سرخرود، در تابستان گرم و شرجی و در زمستان سرد است ، همچنین در بهار آب و هوای معتدل و کمی گرم را در این شهر تجربه خواهید کرد ، در پاییز آب و هوای معتدل و نسبتاً خنک این شهر بهترین موقعیت برای مسافرت را فراهم می‌کند. اگر اهل شنا کردن در دریای زیبای خزر هستید، بهار و تابستان، ساحل آرام این شهر در انتظار شماست. اما اگر از قدم زدن در جنگل و آتش روشن کردن در کنار ساحل لذت می‌برید بهتر است پاییز و زمستان به سرخرود سفر کنید

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان ،هماهنگی بازدید و خرید ،تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1012
نمایش داده شده: 25
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۱۵ ۱۳:۲۷:۱۸
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۰۷ ۱۳:۲۷:۱۸
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر