ویلاباغ استخردار در سرخرود

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 8,500,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 8,500,000,000
متراژ 350
زیربنا 160
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 8465

توضیحات

با سلام

با معرفی یک ویلاباغ نوساز در سرخرود ، در خدمت شما عزیزان هستم.....❗️❗️❗️


✖️مــشــخــصـات ویــــلابـــاغ
✔️۳۵۰ متر زمین
✔️۱۶۰ متر بنای خوش نقشه با نمای سنگی
✔️۳ مستر روم نورگیر
✔️استخر چهار فصل به همراه جکوزی
✔️حیاط سازی فوق‌العاده
✔️دارای سند و پایان کار

 

❌مــــعــــرفی ســــــرخــــــرود❌

♦️سرخرود یکی از زیباترین شهرهای مازندران میباشد که در امتداد دریای خزر و مابین شهر محمودآباد و فریدون کنار واقع شده است ، سرخرود تنها ۲۲۰ کیلومتر تا تهران فاصله دارد و نزدیکترین شهر ساحلی به پایتخت محسوب میشود ، با خرید ویلاباغ در سرخرود ، هر زمان که تمایل داشته باشید میتوانید برای تفریح و اقامت به این شهر زیبای ساحلی سفر کنید.

♦️نوار ساحلی سرخرود یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های طبیعی این منطقه میباشد ، با وجود رشد و توسعه وسیع و سریع سرخرود ، ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود ، اصلی ترین مزیت خرید ویلاباغ در سرخرود دسترسی به ساحلی رویایی و بینظیر این منطقه میباشد

♦️سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است و به سرعت در حال رشد و گسترش میباشد و همراه با رشد سرخرود ، ارزش ملک نیز پیوسته در این منطقه در حال افزایش است و این موضوع باعث میشود تا خرید ویلاباغ در سرخرود یک سرمایه گذاری بسیار سودآور باشد ، علاوه بر این، سرخرود دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی جهت رشد و گسترش میباشد و میتوان پیشبینی کرد که آینده‌ی پیش روی این شهر ساحلی بسیار درخشان خواهد بود.

♦️سرخرود علاوه بر اینکه گزینه‌ای ایده‌ال جهت سرمایه گذاری میباشد ، یک شهر مفرح ، توریستی و گردشگری است ، رودخانه هراز از میان این شهر عبور میکند و به دریا میریزد ، این شهر رویایی به جز همجواری با دریا و ساحل شنی رویایی ، دارای تالاب زمستانی میباشد که یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های طبیعی مازندران است و هر ساله میزبان هزاران قوی مهاجری است که برای چند ماه میهمان این شهر رمانتیک هستند ، حضور این پرندگان یکی از سحرانگیز ترین مناظر طبیعی را در شهر سرخرود ایجاد میکند و هر ساله گردشگران بسیاری برای تماشای این منظره طبیعی فوق‌العاده راهی سرخرود میشوند، با خرید ویلا در سرخرود ، در فصل زمستان میتوانید از این جاذبه طبیعی شگفت انگیز لذت ببرید.


❎به دلایل زیر سرخرود مکانی ایده‌ال جهت سرمایه‌ گذاری است....


✅خرید ملک در سرخرود، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است.
به‌طورکلی تمامی شهرهای شمالی کشور به دلیل داشتن مزایایی مانند منظره زیبا، آب‌وهوای پاک و مطبوع، پوشش‌های جنگلی زیاد، زیبایی وصف‌ناپذیر دریا و معماری‌های بسیار زیبایی که در ساخت ویلاهای این شهر به کار رفته است، مناطق بسیار خوبی جهت سرمایه‌گذاری هستند.
و تمامی این موارد در شهر سرخرود نیز وجود دارد به همین دلیل مسافران و سرمایه‌گذاران بیشتری را نیز به سمت خود می‌کشد. به علاوه، شهر سرخرود از نظر جغرافیایی نسبت به سایر شهرهای شمالی به تهران نزدیک‌تر است و راه‌های دسترسی بسیار خوبی دارد. به همین دلیل انتخاب بسیاری از گردشگران و توریست‌ها از شهرهای مختلف ایران و جهان می‌باشد.


✅ شهر سرخرود دارای امکانات بسیار زیادی است
با اینکه زیبایی طبیعی یک شهر از نظر نزدیکی به دریا و پوشش‌های جنگلی بسیار زیبا می‌تواند مزایایی بسیار عالی جهت سرمایه‌گذاری باشند، اما این موارد تنها ویژگی‌های سرخرود برای سرمایه‌گذاری نیستند. در واقع شهر سرخرود، امکانات بسیار ویژه‌ای در میان شهرهای شمالی دارد.
شما در این شهر به هر آنچه نیاز داشته باشید، به‌راحتی دسترسی دارید. از طرفی نقشه‌های ساخته شده در خانه‌ها و ویلاهای سرخرود بسیار لوکس و زیبا هستند. به طوری که حتی اگر مسافران چند روزی را در همان ویلاها بگذرانند، باز هم لذت بسیار زیادی خواهند برد. این شهر، یک شهر ساحلی است و شما از داخل ساختمان نیز می‌توانید از منظره بسیار زیبای آن لذت ببرید.
همچنین دسترسی به مراکز درمانی و یا خرید در این شهر بسیار آسان است و شما به‌عنوان مسافر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود. به‌عنوان سرمایه‌گذار نیز می‌توانید مطمئن باشید که تمام افراد گردشگر به‌قدری از این شهر لذت می‌برند که قطعاً دوست دارند، مجدداً به این شهر بازگردند. همین امر باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری شما ارزشمندتر شود و هیچ‌گاه از این سرمایه‌گذاری پشیمان نخواهید شد.

 

✅وضعیت سرخرود از نظر اقتصادی، بسیار عالی است.
سرخرود از نظر موقعیت‌های اقتصادی نیز نسبت به شهرهای دیگر شمالی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

زیرا هرساله توریست‌ها و گردشگران بسیار زیادی به این شهر مسافرت می‌کنند که برطرف کردن همه نیازهای مسافران و گردشگران باعث تولید شغل‌های فراوان و تاسیس مراکز مختلف از جمله انواع فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، هتل‌ها، ویلاها، مراکز درمانی و بهداشتی و غیره شده است.
به همین دلیل، بسیاری از سرمایه‌گذاران به جای خرید ملک و خرید ویلای ساحلی در سرخرود، به تأسیس مراکز رفاهی و یا فروشگاهی جهت آسایش بیشتر توریست‌ها پرداخته‌اند که برگشت سرمایه آن‌ها بسیار عالی بوده است. زیرا حضور تعداد زیادی از گردشگران خارجی و ایرانی سوددهی بسیار بالایی برای این افراد داشته است.

 

✅ شهر سرخرود از امنیت بالایی برخوردار است.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر ساحلی که در انتخاب افراد برای مسافرت تأثیر زیادی می‌گذارد، امنیت آن شهر است. شهر سرخرود یکی از امن‌ترین شهرهای شمالی است و به همین دلیل افراد با خیال راحت می‌توانند به همراه دوستان یا خانواده به این شهر سفر کنند و از مسافرت خود بدون این‌که مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد شود، لذت ببرند.

 


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید این ویلاباغ ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1013
نمایش داده شده: 25
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۱۶ ۰۹:۲۵:۲۳
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۰۸ ۰۹:۲۵:۲۳
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر