ویلا مدرن در رویان ، استخردار

رویان - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 28,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: جنگلی
قیمت 28,000,000,000
متراژ 500
زیربنا 600
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 19875

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلا لوکس و مدرن در بهشت زیبای رویان در خدمت شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️


✖️مـــشــخـــصـــات ویــــلا
✔️۵۰۰ متر زمین
✔️۶۰۰ متر بنا دوبلکس
✔️نمای مدرن بسیار چشم نواز
✔️فضای داخلی شیک و دلنشین
✔️لوازم برند و لوکس با دیزاین حرفه‌ای
✔️چهار مستر روم زیبا با پنجره‌های قدی
✔️استخر چهار فصل روباز
✔️تراس و روف با چشم انداز رویایی جنگل
✔️حیاط دنج و سرسبز
✔️دارای جواز ساخت ، پایان کار و سند


▪️با خرید این ویلا در زمان اقامت میتوانید از تمام نقاط ویلا به چشم انداز زیبای جنگل دسترسی داشته باشید و از تنفس هوای پاکیزه و با طراوات این منطقه لذت ببرید.


▪️این ویلا در منطقه‌ای کاملا توریست نشین واقع شده است و بدلیل محیط امن و آرام این منطقه میتوانید اقامتی مملو از آرامش را در این ویلای لاکچری تجربه نمایید.


▪️دسترسی آسان به دریا ، امکانات رفاهی و تفریحی از مزایای این ویلای جذاب میباشد.

 

❌معرفی منطقه ونــــوش رویــــان❌

◾️دهکده توریستی ونوش ، ۱۰ کیلومتر با شهر رویان و ۳۰ کیلومتر با نوشهر فاصله دارد. همچنین در سمت شرق خود با دهستان وازیوار و حسن‌آباد همسایه است ، یکی از مزایای خرید ویلا در ونوش رویان این است که در زمان اقامت به آسانی میتوانید به شهر و خدمات شهری دسترسی داشته باشید.

◾️ونوش دهکده‌‌ای زیبا و توریستی ، این منطقه جذاب از سمت شمال به سواحل زیبای خزر ، از سمت جنوب کوه‌های پوشیده شده از جنگلهای انبوه و از سمت غرب به رودخانه کلرود منتهی می گردد. شالیزار های پر محصول باغهای مرکبات و درختان صنوبر و . . . هر یک در آرایش هر چه زیبا و افسون کننده ونوش نقش داشته است ، با خرید ویلا در ونوش رویان در زمان اقامت میتوانید از دسترسی به دریا ، جنگل ، کوه ، رودخانه و آبشارهای زیبا لذت ببرید.

◾️ونوش نیز مانند سایر مناطق شمالی در تمام فصول سال بسیار دیدنی خواهد بود؛ اما با توجه به فاصله کمی که با دریا دارد، در فصل تابستان آب و هوایی شرجی و گرم خواهد داشت ،از همین رو می‌توان مناسب‌ ترین فصل برای سفر به ونوش را بهار و به خصوص اردیبهشت‌ ماه دانست. چرا که در این زمان شرایط آب و هوایی خنک و معتدل بوده و چشم‌ اندازهای زیبایی نیز از طبیعت را شاهد خواهید بود.

◾️یکی از مزایای فوق‌العاده منطقه ونوش رویان ، دسترسی آسان میباشد با خرید ویلا در رویان هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی میتوانید به ویلای خود دسترسی داشته باشید و به اسانی از طریق جاده چالوس یا هراز به این بهشت رویایی سفر کنید.

◾️با خرید ویلا در ونوش رویان به جاذبه‌های طبیعی بینظیر این منطقه از جمله ، جنگل گلندرو ،آبشار کپ،پارک جنگلی رویان،آبشار حرام او،شهر بلده ،کاخ تمیشان و... دسترسی دارید و اقامتی لذت بخش و هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد.


◾️یکی دیگر از مزایای منطقه ونوش ،تنوع بسیار زیاد ویلاهای مستقل و شهرکی میباشد که هر سلیقه‌ای را پوشش میدهد ،اگر قصد خرید ویلا در مازندران را دارید به راحتی میتوانید از میان فایلهای متنوع منطقه ونوش ،ویلای دلخواه خود را بیابید.

 

 

❎خرید ویلا در رویان ، به دلایل زیر انتخاب ایده‌الی است....

✅فاصله بین کوه و جنگل در رویان بسیار اندک است به همین دلیل یا خرید ویلا و اقامت در رویان به طور همزمان میتوانید از دسترسی به جنگل و دریا لذت ببرید.

✅رویان یک شهر توریستی امن و آرام با آب و‌هوای مطبوع و پاکیزه‌ است و گزینه‌ای ایده‌ال برای اقامت و فرار از دغدغه‌های زندگی است،با خرید ویلا در رویان هر زمان که بخواهید میتوانید برای بازیابی آرامش روحی خود به این بهشت رویایی سفر کنید.

✅رویان یکی از مناطق برند و محبوب مازندران میباشد و دائما در حال رشد و توسعه میباشد،افزایش پیوسته قیمت ملک در این منطقه باعث شده تا خرید ویلا در رویان یک روش مناسب جهت سرمایه گذاری باشد.

✅با خرید ویلا در رویان هر زمان که بخواهید به آسانی میتوانید به ویلای خود دسترسی داشته باشید و از اقامت در آن لذت ببرید،رویان در موقعیت مکانی ایده‌الی واقع شده و به راحتی در دسترس شما میباشد.

✅ تنوع ویلاهای آماده فروش در منطقه رویان بسیار زیاد است و شما چه قصد خرید ویلای شهرکی را داشته باشید و چه ویلای مستقل،میتوانید انواع متنوعی از ویلاهای جنگلی و ساحلی را در این منطقه بیابید.




لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید این ویلا لوکس ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1029
نمایش داده شده: 25
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۴ ۰۷:۵۳:۰۶
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۲۷ ۰۷:۵۳:۰۶
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر