ویلا مدرن در رویان ، استخردار

رویان - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 42,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: شهرکی
قیمت 42,000,000,000
متراژ 700
زیربنا 650
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 20713

توضیحات

با سلام

با معرفی یک ویلا لوکس و مدرن در یک لوکیشن رویایی ، واقع در بهشت مازندران ، همراهتان هستم...❗️❗️❗️


✖️مـــشــخــصـات ویــــلا
✔️۷۰۰ متر زمین
✔️۶۵۰ متر بنا
✔️فوق‌العاده لوکس و خوش نقشه
✔️چهار مستر روم شیک
✔️استخر چهار فصل
✔️تراس قابل چیدمان
✔️روف با آلاچیق ، نشیمنگاه ، آتشکده ، باربیکیو و ... رو به چشم انداز کوه ، جنگل و دریا
✔️محوطه سازی چشم‌نواز
✔️سنددار

 

◾️این ویلا لوکس با استفاده از متریال درجه یک و برند ساخته شده و در یک شهرک زیبا و معروف در منطقه‌ی بنجکول رویان قرار دارد،این شهرک دارای مزایای زیر میباشد...
▪️گیت نگهبانی ۲۴ ساعته
▪️محوطه عمومی زیبا
▪️محیط ارام و توریستی نشین
▪️دسترسی آسان به ساحل و جنگل
▪️دارای چشم انداز فوق العاده کوه ، جنگل و دریا


⏪اطــــلاعــــات تــــکـــمــــیــلی⏩

◀️رویان یکی از شهر های غربی استان مازندران است که در کنار دریای خزر و بین شهر نور و نوشهر قرار گرفته است.

◀️دسترسی به جنگل های سرسبز شمالی و درختان سر به فلک کشیده و طبیعت بکر ساحلی دلیل محبوبیت رویان و جذب تعداد زیادی توریست و گردشگر به این منطقه میباشد . رویان از مهم ترین شهر های ویلایی نشین شمال کشور است که در آن انواع ویلا های ساحلی، کوهستانی و جنگلی یافت می شود ، اگر شما هم قصد خرید ویلا در مازندران را داشته باشید به آسانی میتوانید در میان ویلاهای متنوع منطقه رویان ، ویلای دلخواه خود را بیابید.

◀️بهترین مسیر دستیابی به رویان ، جاده های چالوس و هراز است. این شهر در فاصله 240 کیلومتری تهران واقع شده و شما بعد از 3 ساعت و نیم رانندگی به این شهر خواهید رسید ، حتی اگر نگران ترافیک جاده هراز و چالوس باشید میتوانید مسیر جاده فیروزکوه را برای رسیدن به رویان انتخاب کنید ، دسترسی آسان یکی از مزیتهای عالی این منطقه میباشد با خرید ویلا در رویان ، هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی به ویلای خود دسترسی خواهید داشت.

◀️از آنجایی که شهر رویان از یک طرف به کوه های البرز و از طرفی دیگر به دریای مازندران متصل شده، جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوانی دارد که سبب جذب گردشگران از نقاط مختلف کشور است. رویان جزو مهم ترین شهر های ساحلی شمالی است و مهم‌ترین جاذبه‌های این منطقه عبارتند از : پارک جنگلی رویان ، منطقه کشپل ،آبشار کپ ،ساحل رویان ، آبشار آب پری ، منطقه گلندرود و ...

◀️رویان یکی از مناطق برند و محبوب مازندران میباشد و دائما در حال رشد و توسعه میباشد،افزایش پیوسته قیمت ملک در این منطقه باعث شده تا خرید ویلا در رویان یک روش مناسب جهت سرمایه گذاری باشد.

◀️رویان به دلیل همجواری با کوه و جنگل دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی است و در هر فصلی از سال امکان سفر به این منطقه توریستی وجود دارد

 


❎معرفی مـنـطـقـه بـــنــجــکــول❎

✅یکی از زیباترین دهکده‌های توریستی در مازندران ، منطقه‌ی برند بنجکول میباشد ، این دهکده زیبا بین دو شهر زیبای رویان و‌ نوشهر قرار گرفته است‌.

✅منطقه بنجکول یکی از رویایی ترین مناطق شمال میباشد ،فاصله بسیار اندک این منطقه تا دریا و جنگل باعث شده تا این منطقه مانند بهشتی بر روی زمین باشد،با خرید ویلا در منطقه بنجکول به راحتی به ساحل و جنگل دسترسی دارید و نهایت لذت و استفاده را از طبیعت زیبای مازندران خواهید برد.

✅بدلیل قرار گیری دهکده توریستی بنجکول در دامنه کوه و امتداد جنگل ،این منطقه دارای آب‌و‌هوای بینظیر و بسیار مطبوع میباشد و گزینه‌ای ایده‌ال برای خرید ویلا و اقامت میباشد.

✅منطقه بنجکول بدلیل موقعیت جغرافیایی فوق العاده و طبیعت بینظیر یکی از مناطق برند و محبوب مازندران میباشد ،بازار ملک در این منطقه رونق فراوانی دارد و سرعت رشد و توسعه در این منطقه بسیار بالاست به همین دلیل منطقه بنجکول انتخابی درست برای سرمایه گذاری میباشد.

 

 

لطفا جهت دریافت جزئیات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید این ‌ویلا ،تماس بگیرید‌.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1031
نمایش داده شده: 25
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۶ ۰۷:۲۰:۲۳
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۲۹ ۰۷:۲۰:۲۳
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر