ویلا مدرن شهرکی در رویان

رویان - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 30,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: جنگلی
قیمت 30,000,000,000
متراژ 550
زیربنا 500
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 18802

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلا لوکس و مدرن در منطقه زیبای رویان ، همراه شما عزیزان هستم...❗️❗️❗️


❎مشخصات ویلا به شرح زیر میباشد...
✅۵۵۰ متر زمین
✅۵۰۰ متر بنا دوبلکس با نمای مدرن خاص و چشم نواز
✅لوکس و خوش نقشه
✅مبله کامل
✅دارای چهار مستر روم شیک و نورگیر
✅استخر چهار فصل
✅تراس بزرگ
✅روف گاردن با چشم انداز کوه ، جنگل و دریا
✅سنددار

 


◾️این ویلا مدرن در یک شهرک توریست نشین در منطقه ونوش رویان واقع شده است.

▪️شهرک مد نظر دارای گیت نگهبانی ۲۴ ساعته بوده و محیط فوق‌العاده امن و آرامی دارد.

▪️از مزایای فوق‌العاده این شهرک فاصله بسیار کم تا جنگل و بهره‌مندی از چشم انداز روح‌نواز آن میباشد علاوه بر این با اقامت در این ویلا مدرن به آسانی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی نیز دسترسی داشته باشید .


▪️لوکیشن این شهرک ، یکی از مزایای عالی این ویلا میباشد و دسترسی آسان به مرکز شهر ، خدمات شهری ، امکانات رفاهی و تفریحی را میسر میسازد.


✖️معرفی منطقه ونــــوش رویـــان✖️

✔️دهکده توریستی ونوش ، ۱۰ کیلومتر با شهر رویان و ۳۰ کیلومتر با نوشهر فاصله دارد. همچنین در سمت شرق خود با دهستان وازیوار و حسن‌آباد همسایه است ، یکی از مزایای خرید ویلا شهرکی در ونوش رویان این است که در زمان اقامت به آسانی میتوانید به شهر و خدمات شهری دسترسی داشته باشید.

✔️ونوش دهکده‌‌ای زیبا و توریستی ، این منطقه جذاب از سمت شمال به سواحل زیبای خزر ، از سمت جنوب کوه‌های پوشیده شده از جنگلهای انبوه و از سمت غرب به رودخانه کلرود منتهی می گردد. شالیزار های پر محصول باغهای مرکبات و درختان صنوبر و . . . هر یک در آرایش هر چه زیبا و افسون کننده ونوش نقش داشته است ، با خرید ویلا در ونوش رویان در زمان اقامت میتوانید از دسترسی به دریا ، جنگل ، کوه ، رودخانه و آبشارهای زیبا لذت ببرید.

✔️ونوش نیز مانند سایر مناطق شمالی در تمام فصول سال بسیار دیدنی خواهد بود؛ اما با توجه به فاصله کمی که با دریا دارد، در فصل تابستان آب و هوایی شرجی و گرم خواهد داشت ،از همین رو می‌توان مناسب‌ ترین فصل برای سفر به ونوش را بهار و به خصوص اردیبهشت‌ ماه دانست. چرا که در این زمان شرایط آب و هوایی خنک و معتدل بوده و چشم‌ اندازهای زیبایی نیز از طبیعت را شاهد خواهید بود.

✔️یکی از مزایای فوق‌العاده منطقه ونوش رویان ، دسترسی آسان میباشد با خرید ویلا در رویان هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی میتوانید به ویلای خود دسترسی داشته باشید و به اسانی از طریق جاده چالوس یا هراز به این بهشت رویایی سفر کنید.

✔️با خرید ویلا در ونوش رویان به جاذبه‌های طبیعی بینظیر این منطقه از جمله ، جنگل گلندرو ،آبشار کپ،پارک جنگلی رویان،آبشار حرام او،شهر بلده ،کاخ تمیشان و... دسترسی دارید و اقامتی لذت بخش و هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

✔️یکی دیگر از مزایای منطقه ونوش ،تنوع بسیار زیاد ویلاهای مستقل و شهرکی میباشد که هر سلیقه‌ای را پوشش میدهد ،اگر قصد خرید ویلا در مازندران را دارید به راحتی میتوانید از میان فایلهای متنوع منطقه ونوش ،ویلای دلخواه خود را بیابید

 


⏪اطــــلاعـــات تــکـــمــیــلی⏩

◀️رویان شهری زیبا با طبیعت جذاب و بینظیر است، و به واسطه طبیعت رویایی این شهر دوست داشتنی ، میتوان گفت که رویان مانند بهشتی رو زمین است.

◀️آب و هوای مرطوب و‌معتدل این منطقه، همراه با طراوت هوای جنگل و نسیم خنک دریا بهترین مکان را برای فرار از آلودگی هوا ایجاد کردن است .

◀️بالاترین دمایی که رویان در ماه‌های گرم سال تجربه می‌کند از ۳۶ درجه فراتر نمی‌رود و در شب‌های سرد ف گردشگری قابل توجهی در شهر رویان قرار دارد،این شهر مناظر بینظیری از کوه و جنگل و دریا را داراست.

◀️اگر دوست دار طبیعت باشید شهر رویان با جنگلهای زیبا و انبوه ،کوههای سرسبز و ساحل باشکوه ،مکانی جذاب و رویایی برای شماست.


◀️برخی از جاذبه های گردشگری رویان عبارتند از....

◾️جنگل گلندرود

◾️آبشار کپ

◾️پارک جنگلی رویان

◾️آبشار حرام او

◾️شهر بلده

▪️کاخ تمشیان


◀️علاوه بر طبیعت بینظیر ،شهر رویان بدلیل فاصله نزدیک به تهران و دسترسی عالی به شهرهای دیگر مازندران موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای دارد.

◀️شهر رویان به دلیل داشتن طبیعت بینظیر و موقعیت عالی مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و سازندگان قرار گرفته و شهرکها و ویلای مدرن بسیاری در این منطقه ساخته شده یا در حال ساخت میباشند،این شهر رویایی دست شما را در انتخاب باز میگذارد و شما میتوانید ویلای رویایی خودتان را در طبیعت سحرانگیز این منطقه بیابید.

 


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و‌ خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

 


با توجه به نوسانات بازار ،لطفا جهت استعلام قیمت روز تماس بگیرید

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1039
نمایش داده شده: 18
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۱۰:۴۵:۵۰
انقضا: ۱۴۰۸-۱۲-۰۹ ۱۰:۴۵:۵۰
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر