ویلا استخردار در نوشهر ، با چشم انداز جنگل

نوشهر - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 23,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: جنگلی
قیمت 23,000,000,000
متراژ 318
زیربنا 325
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 18629

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلا مدرن و مستقل با چشم انداز رویایی جنگل ، واقع در منطقه نوشهر ، همراهتان هستم....❗️❗️❗️


✖️مــشـــخـــصـــات ویــــلا
✔️۳۱۸ متر زمین
✔️۳۲۵ متر بنا مدرن
✔️چهار مستر روم شیک
✔️استخر چهار فصل روباز
✔️تراس و روف با چشم انداز رویایی جنگل
✔️حیاط سازی فوق‌العاده زیبا
✔️مدارک کامل


❌این ویلا جذاب در منطقه توریستی بند پی نوشهر واقع شده است و دارای دسترسی عالی به امکانات رفاهی ، تفریحی و گردشگری میباشد.

 

 


⏪معرفی منطقه بــنــد پــی نــوشــهــر⏩

◀️بند پی یکی از زیباترین دهکده‌‌های توریستی منطقه نوشهر میباشد ، این منطقه برند در فاصله ۷ کیلومتری از شهرستان نوشهر واقع شده است به همین دلیل با خرید ویلا و اقامت در بند پی نوشهر به راحتی میتوانید به امکانات و خدمات شهری دسترسی داشته باشید.

◀️دهکده بند پی از سمت شرق با روستای مزگاه و از سمت غرب با روستای جنگلی نجارده ، همجوار است ، بند پی یک منطقه برند و توریست پذیر بوده و غالب جمعیت این دهکده را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند به همین دلیل محیط این دهکده فوق‌العاده دنج و آرام بوده و مناسب اقامت میباشد.

◀️شمال دهکده بند پی به دریا و جنوب آن به جنگلهای انبوه و مناطق کوهستانی میرسد به همین دلیل میتوان گفت بند‌پی یکی از رویایی‌ترین مناطق مازندران است ،با خرید ویلا و اقامت در بندپی نوشهر به آسانی به دریا ،جنگل،کوهستان و رودخانه دسترسی خواهید داشت و نهایت بهره و لذت را از اقامت در طبیعت شگفت‌انگیز مازندران خواهید برد.

 

❎مزایای خرید ویلا مستقل در نوشهر به شرح زیر میباشد...

✅با خرید ویلای مستقل در نوشهر ، الزامی به رعایت قوانین خاص شهرکها ندارید.

✅با خرید ویلای مستقل در نوشهر مجبور به پرداخت شارژ ماهیانه شهرک نیستید.

✅با خرید ویلای مستقل در نوشهر حریم خصوصی وسیع تر و آزادی عمل کامل خواهید داشت.

✅با خرید ویلای مستقل در نوشهر نگرانی بابت سر و صدای ویلاهای اطراف خود نخواهید داشت.

✅اگر به ویلاهایی با متراژ زیاد و حیاط بزرگ علاقمندید،در میان ویلاهای مستقل نوشهر راحتتر میتوانید ویلای دلخواه خود را بیابید.


◾️اطــلــــاعـــــات تــکـــمـــیـــلی◾️

▪️شهرستان نوشهر از غرب به شهرستان چالوس ، از شرق به شهرستان نور ، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز متصل است.

▪️نوشهر مهمترین شهر غرب استان مازندران می باشد. بندرگاهی که در نوشهر قرار دارد راه ارتباطی و مبادلات اقتصادی بین ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر می باشد که سالانه کشتی های زیادی در این بندر گاه پهلو می گیرند. فرودگاه نوشهر که نزدیک ترین فرودگاه به آن در شرق مازندران فرودگاه ساری است و نزدیک ترین فرودگاه در غرب به آن فرودگاه رامسر است. علاوه بر این به علت نزدیکی با پایتخت و مسیر زیبای جاده چالوس همیشه مقصد گردشگران زیادی بوده که قصد سفر به شمال کشور را دارند. در سال های اخیر با راه اندازی بزرگراه 120 کیلومتری جدید تهران – شمال این شهر بیش از پیش مورد توجه صنعت توریسم قرار گرفته است.

▪️ نوشهر از نظر امکانات رفاهی و زندگی، غنی است. هتل ، مراکز خرید، رستوران ها و کافه های سنتی و مدرن مراکز درمان مانند بیمارستان شهید بهشتی و درمانگاههای خصوصی و دولتی و دانشگاههای آزاد و غیردولتی فراوانی دارد ، با خرید ویلا در شهر نوشهر به آسانی به تمام امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت.


▪️نوشهر ،زیباترین منطقه در مازندران است ، طبیعت جذاب و سحرانگیز این منطقه هر کسی را مجذوب خود خواهد کرد ، با خرید ویلا در نوشهر همزمان میتوانید به جنگل و دریا دسترسی داشته باشید و نهایت بهره را از طبیعت مازندران ببرید‌


▪️با خرید ویلا و اقامت در نوشهر علاوه بر دسترسی به طبیعت رویایی این منطقه به هیجان انگیز ترین جاذبه‌های طبیعی مازندران نزدیک خواهید بود

▪️نوشهر یکی از برندترین مناطق مازندران است و از دیدگاه اقتصادی خرید ویلا در نوشهر یک روش عالی جهت سرمایه گذاری خواهد بود.

▪️نوشهر به دلیل همجواری با دریا و جنگل دارای تنوع بسیار زیاد ویلاهای جنگلی و ساحلی میباشد و شما با هر سلیقه و‌ معیاری میتوانید ویلای دلخواه خود را در نوشهر بیابید.


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید این ویلا ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1035
نمایش داده شده: 38
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۱۱ ۱۰:۱۷:۵۹
انقضا: ۱۴۰۸-۱۲-۰۴ ۱۰:۱۷:۵۹
دسته بندی: ویلا

ویدئو

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر