ویلا شهرکی در نخ شمال نوشهر

نوشهر - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 20,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: شهرکی
قیمت 20,000,000,000
متراژ 560
زیربنا 400
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 19376

توضیحات

با سلام


با معرفی یک‌ ویلا جذاب شهرکی در نوشهر ، همراهتان هستم...❗️❗️❗️

 

✖️مشـخــــصـــات ویــــلا
✔️۵۶۰ متر زمین
✔️۴۰۰ متر بنا لوکس
✔️چهار مستر روم شیک
✔️مبله کامل
✔️تمامی لوازم و مصالح برند و وارداتی
✔️روف با چشم انداز کوه و جنگل
✔️سنددار

 

◾️این ویلا لوکس در یک شهرک با اصالت در منطقه برند نخ شمال واقع شده است
، از مزایای این شهرک برند ، میتوان به موارد زیر اشاره نمود....

▪️گیت نگهبانی ۲۴ ساعته
▪️محیط فوق‌العاده دنج و آرام
▪️محوطه عمومی بسیار زیبا و سرسبز
▪️مشاعات وسیع
▪️بناهای لوکس و جذاب
▪️دسترسی آسان به دریا و جنگل
▪️بهره‌مندی از چشم انداز رویایی کوه و جنگل
▪️دسترسی راحت به امکانات رفاهی و تفریحی

 

⏪معرفی نخ شمال نوشهر⏩


◀️نخ شمال مهم‌ترین منطقه در دهکده توریستی توسکاتک نوشهر میباشد.

◀️دهکده توسکاتک یکی از زیباترین و‌ معروف ترین روستاهای مازندران است که در فاصله ۲۵ کیلومتری از نوشهر و ۱۵ کیلومتری از رویان واقع شده است ، دلیل نامگذاری خیابان نخ شمال ،کارخانه ریسندگی میباشد که در قدیم در این خیابان قرار داشته است ، بدلیل فاصله کم این منطقه تا شهر ، با خرید ویلا در نخ شمال نوشهر ، به راحتی میتوانید به امکانات و خدمات شهری نیز دسترسی داشته باشید.

◀️دهکده توسکاتک نسبت به مناطق اطراف خود ارتفاع بیشتری دارد به همین دلیل دارای آب و هوای فوق‌العاده و چشم اندازی رویایی از جنگل و دریا میباشد ، این روستای زیبا از سمت غرب با منطقه علی آباد عسگرخان و انارور و از سمت شرق با پارک سیسنگان و منطقه صلاح‌الدین کلا همجوار است.

◀️شمال توسکاتک به دریا و جنوب آن به جنگلهای انبوه میرسد،به همین دلیل با خرید ویلا و اقامت در نخ شمال نوشهر ، به آسانی میتوانید به جنگل و دریا دسترسی داشته باشید و همین موضوع باعث محبوبیت بسیار زیاد این منطقه شده است.


◀️ موقعیت جغرافیایی ایده‌ال توسکاتک و همجواری این دهکده با جنگل و دریا،شهرکهای ساحلی و جنگلی فراوانی در این منطقه وجود دارد که از میان آنها میتوان به شهرک گل کاغذی،شهرک آفتاب، شهرک مهتاب،شهرک برلیان ،شهرک جهان،شهرک زعفرانیه،شهرک الماس،شهرک خواجه نصیر،شهرک مهستان،شهرک پاسارگاد،شهرک ساحل آرام و‌... اشاره نمود ،علاوه بر شهرکهای ویلایی،ویلاهای مستقل نیز در این منطقه از تنوع بالایی برخوردار است و تمامی افرادی با سلایق مختلف به راحتی میتوانند ویلای دلخواه خود را در این منطقه بیابند

◀️ توسکاتک یک منطقه توریست پذیر میباشد و غالب جمعیت این روستا را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند،به همین دلیل محیط این روستا بسیار دنج و آرام و ایده‌ال جهت اقامت میباشد،این منطقه‌ی توریستی دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی میباشد که باعث دلچسب تر شدن اقامت شما خواهد شد

◀️یکی از مزیتهای فوق‌العاده دهکده توریستی توسکاتک(نخ شمال) فاصله کم تا تهران و دسترسی بسیار آسان میباشد،این روستای توریستی در فاصله کمی از جاده چالوس واقع شده و از طرفی به فرودگاه نوشهر نیز دسترسی آسان دارد،به همین دلیل با خرید ویلا و اقامت در دهکده توسکاتک(نخ شمال) نوشهر ، به راحتی از طریق زمینی و هوایی میتوانید به این منطقه سفر کنید.

 


❎اطــــلاعـــات تــکــمـــیـــلــی❎

✅شهرستان نوشهر از غرب به شهرستان چالوس ، از شرق به شهرستان نور ، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز متصل است.

✅نوشهر ، زیباترین منطقه در مازندران است ، طبیعت جذاب و سحرانگیز این منطقه هر کسی را مجذوب خود خواهد کرد ، با خرید ویلا در نوشهر همزمان میتوانید به جنگل و دریا دسترسی داشته باشید و نهایت بهره را از طبیعت مازندران ببرید‌

✅نوشهر فاصله بسیار کمی تا جاده چالوس دارد ، علاوه بر این دارای فرودگاه نیز میباشد ، دسترسی آسان و سریع از طریق مسیر هوایی و زمینی ، یکی دیگر از مزایای فوق‌العاده منطقه نوشهر میباشد.

✅با خرید ویلا و اقامت در نوشهر علاوه بر دسترسی به طبیعت رویایی این منطقه به هیجان انگیز ترین جاذبه‌های طبیعی مازندران نزدیک خواهید بود

✅نوشهر یکی از برندترین مناطق مازندران است و از دیدگاه اقتصادی خرید ویلا در نوشهر یک روش عالی جهت سرمایه گذاری خواهد بود.

✅نوشهر به دلیل همجواری با دریا و جنگل دارای تنوع بسیار زیاد ویلاهای جنگلی و ساحلی میباشد و شما با هر سلیقه و‌ معیاری میتوانید ویلای دلخواه خود را در نوشهر بیابید.

✅نوشهر از نظر امکانات رفاهی و زندگی، غنی است. هتل ، مراکز خرید، رستوران ها و کافه های سنتی و مدرن مراکز درمان مانند بیمارستان شهید بهشتی و درمانگاههای خصوصی و دولتی فراوانی دارد ، با خرید ویلا در نوشهر به آسانی به تمام امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید این ویلا ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1033
نمایش داده شده: 21
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۰:۱۷
انقضا: ۱۴۰۸-۱۲-۰۱ ۱۰:۲۰:۱۷
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر