ویلا شهرکی مدرن در نخ شمال نوشهر

نوشهر - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 38,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: شهرکی
قیمت 38,000,000,000
متراژ 500
زیربنا 450
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 19751

توضیحات

با سلام


با معرفی یک ویلا مدرن در منطقه نخ شمال نوشهر ، همراه شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️


✖️مــشــخـــصـــات ویــــلا
✔️۵۰۰متر زمین
✔️۴۵۰ متر بنا مدرن
✔️۴ مستر روم رویایی
✔️استخر چهار فصل روباز
✔️حیاط سازی بینظیر
✔️مبله کامل
✔️دارای آسانسور
✔️روف گاردن رو به چشم انداز کوه ، جنگل و دریا
✔️اسناد حقوقی کامل

 

❌این ویلا لوکس در یک شهرک برند در منطقه نخ شمال نوشهر ، واقع شده است و دارای مزایای زیر میباشد.....

▪️گیت نگهبانی شبانه روزی و امنیت کامل
▪️شهرک توریست نشین و فوق‌العاده دنج و آرام
▪️محوطه عمومی سرسبز و بسیار زیبا
▪️دسترسی آسان به جنگل و دریا
▪️نزدیک به امکانات رفاهی و تفریحی
▪️دسترسی عالی به مرکز شهر و خدمات شهری

 


❎معرفی نخ شــــمـــال❎

✅نخ شمال یکی از معروف ترین و زیباترین مناطق برند و توریست نشین مازندران میباشد ، نخ شمال در واقع مهم‌ترین خیابان در دهکده توریستی توسکاتک میباشد و دلیل نامگذاری این خیابان ، شرکت قدیمی ریسندگی به نام نخ شمال بوده است که در خیابان قرار داشته است.

✅خیابان نخ شمال از امتداد حریم ساحل شروع شده و تا دامنه رشته کوه‌های البرز ادامه میابد ، به همین دلیل با خرید ویلا و اقامت در نخ شمال نوشهر به راحتی به دریا و جنگل دسترسی خواهید داشت و‌ رویایی ترین مناظر طبیعی از کوه و جنگل پیش روی شما خواهد بود.

✅دهکده توریستی توسکاتک از سمت شرق با پارک سیسنگان و روستای صلاح‌الدین کلا و از سمت غرب با روستای علی‌آباد عسگرخان و انارور هم جوار است ، این دهکده زیبا مابین شهر نوشهر و رویان واقع شده است و تنها ۱۵ کیلومتر تا رویان و ۲۵ کیلومتر تا نوشهر فاصله دارد و میتوان گفت با خرید ویلا و اقامت در منطقه توسکاتک(نخ شمال)به راحتی میتوانید به مرکز شهر و خدمات شهری دسترسی داشته باشید.

✅یکی از مزیتهای فوق‌العاده دهکده توریستی توسکاتک(نخ شمال) فاصله کم تا تهران و دسترسی بسیار آسان میباشد، این دهکده توریستی در فاصله کمی از جاده چالوس واقع شده و از طرفی به فرودگاه نوشهر نیز دسترسی آسان دارد،به همین دلیل با خرید ویلا و اقامت در دهکده توسکاتک(نخ شمال) نوشهر ، به راحتی از طریق زمینی و هوایی میتوانید به این منطقه سفر کنید

 

 

⏪اطــــلاعـــات تــکــمـــیـــلــی⏩

◀️شهرستان نوشهر از غرب به شهرستان چالوس ، از شرق به شهرستان نور ، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز متصل است.

◀️نوشهر ، زیباترین منطقه در مازندران است ، طبیعت جذاب و سحرانگیز این منطقه هر کسی را مجذوب خود خواهد کرد ، با خرید ویلا در نوشهر همزمان میتوانید به جنگل و دریا دسترسی داشته باشید و نهایت بهره را از طبیعت مازندران ببرید‌

◀️نوشهر فاصله بسیار کمی تا جاده چالوس دارد ، علاوه بر این دارای فرودگاه نیز میباشد ، دسترسی آسان و سریع از طریق مسیر هوایی و زمینی ، یکی دیگر از مزایای فوق‌العاده منطقه نوشهر میباشد.

◀️با خرید ویلا و اقامت در نوشهر علاوه بر دسترسی به طبیعت رویایی این منطقه به هیجان انگیز ترین جاذبه‌های طبیعی مازندران نزدیک خواهید بود

◀️نوشهر یکی از برندترین مناطق مازندران است و از دیدگاه اقتصادی خرید ویلا در نوشهر یک روش عالی جهت سرمایه گذاری خواهد بود.

◀️نوشهر به دلیل همجواری با دریا و جنگل دارای تنوع بسیار زیاد ویلاهای جنگلی و ساحلی میباشد و شما با هر سلیقه و‌ معیاری میتوانید ویلای دلخواه خود را در نوشهر بیابید.


◀️نوشهر از نظر امکانات رفاهی و زندگی، غنی است. هتل ، مراکز خرید، رستوران ها و کافه های سنتی و مدرن مراکز درمان مانند بیمارستان شهید بهشتی و درمانگاههای خصوصی و دولتی فراوانی دارد ، با خرید ویلا در نوشهر به آسانی به تمام امکانات رفاهی دسترسی خواهید داشت.

 


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید این ویلا ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

با توجه به نوسانات بازار، لطفا جهت استعلام قیمت روز، تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (1041)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 1030
نمایش داده شده: 29
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۵ ۰۸:۳۰:۴۰
انقضا: ۱۴۰۸-۱۱-۲۸ ۰۸:۳۰:۴۰
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر